فرمانده مرزبانی ناجا از عملیات موفقیت آمیز مرزبانان سیستان و بلوچستان علیه قاچاقچیان و کشف بیش ‌از ۲ تن انواع موادمخدر در مرزهای جنوب شرق کشور خبر داد.

مواد مخدر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سردار احمدعلی گودرزی گفت: مرزبانان سیستان و بلوچستان با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی از فعالیت و برنامه ریزی آنان برای ورود محموله مواد افیونی از منطقه مرزی میرجاوه مطلع شدند و بلافاصله تیم‌های پوششی و عملیاتی مرزبانی با تجهیزات کامل به منطقه مورد نظر عزیمت و به اجرای کمین و تشدید پوشش منطقه پرداختند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: پس از شناسایی مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان، دلاورمردان هنگ مرزی میرجاوه با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان و با انجام عملیات هدفمند و هوشمندانه تمام مسیرهای تردد را بر قاچاقچیان بستند، اما در نهایت سوداگران مرگ که در

فرمانده مرزبانی ناجا تصریح کرد: در این عملیات موفقیت آمیز ضمن توقیف ۲ دستگاه خودروی تویوتا، ۲ تن و ۲۷۵ کیلوگرم انواع موادمخدر شامل ۲ تن و ۲۰۰ کیلوگرم تریاک و ۷۵ کیلوگرم حشیش از قاچاقچیان کشف شد.

سردار گودرزی بیان کرد:شناسایی و دستگیری متهمان پرونده به طور ویژه در دستور کار مرزبانان قرار دارد. مرزبانان با پاسداری از مرزهای پهناور کشور، مرزها را برای فعالیت قاچاقچیان ناامن کرده و با هرگونه تجاوز به مرزهای مقدس جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه برخورد خواهند کرد.

کد خبر 518629

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیستان و بلوچستان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha