مسئول روابط عمومی دادسرای کرمانشاه گفت: به مردم اطمینان می‌دهیم دستگاه قضایی به جد پیگیر محاکمه عاملان اصلی حادثه تخریب خانه مرحومه آسیه پناهی است.

دادگاه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی قنادی، مسئول روابط عمومی دادسرای استان کرمانشاه گفت: به  مردم استان اطمینان خاطر می‌دهیم که دستگاه قضایی استان اجازه ضایع شدن حق کسی را در این پرونده نمی‌دهد و محاکمه عاملان اصلی این حادثه به شکل ویژه‌ای در دستور کار قرار دارد.

او اظهار کرد: متاسفانه در حادثه مذکور حفظ موازین شرعی و کرامت انسانی از سوی ماموران اجرائیات شهرداری رعایت نشده بود.

مسئول روابط عمومی دادسرای کرمانشاه با اشاره به بازداشت دو نفر از مدیران شهرداری کرمانشاه در رابطه با این حادثه، بیان کرد: پرونده قضایی این دو نفر در حال رسیدگی است و برای یکی از آن‌ها عنوان اتهامی "تسبیب در قتل شبه عمد مرحومه آسیه پناهی ناشی از تقصیر و مباشرت در نگهداری یک عدد اسپری فلفل غیرمجاز" و دیگری اتهام "معاونت در قتل شبه عمد" در نظر گرفته شده است.

قنادی گفت: از مردم استان می‌خواهیم تا زمان رسیدگی کامل به این پرونده خویشتندار بوده و منتظر اعلام رای دستگاه قضایی باشند.

روز ۳۰ اردیبهشت ماموران اجراییات شهرداری کرمانشاه خانه آسیه پناهی، زن آلونک‌نشین در شهرک فدک را به دلیل ساخت‌وساز غیرقانونی تخریب کردند و این حادثه منجر به سکته قلبی و مرگ این خانم ۶۱ ساله شد.

کد خبر 518419

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha