سخنگوی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به تحولات اخیر این تشکل کفت: آن حلقه بسته‌ای که قبلا جامعه روحانیت داشت، اکنون نزدیک به دو سال است که در حال بازشدن است.

مصباحی مقدم

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایلنا، حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی‌مقدم در پاسخ به سؤالی درباره وجود انسداد در جریان ‌راست ‌سنتی و اینکه جوانان در این مجموعه‌ها جایی ندارند که بر اثر آن این طیف سیاسی (راست‌ سنتی) در حال کم‌رنگ‌شدن در صحنه سیاسی کشور است، گفت: «درباره حزب مؤتلفه از خودشان باید جویا شوید، آنها حتما دفاعی دارند؛ اما درباره جامعه روحانیت مبارز باید بگویم که از دو سال قبل تاکنون در حال گسترش و توسعه تشکیلات خود در سراسر کشور هستیم».

 او ادامه داد: «این روند که از دو سال قبل آغاز شد، همچنان در حال طی‌کردن پروسه و تکمیل‌شدن است و هنوز به پایان نرسیده است. در بسیاری از شهرستان‌ها و استان‌ها انتخابات‌هایی انجام شده و شوراهای مرکزی در آنجا تشکیل شده است؛ همچنین در تهران هم ۱۰ منطقه از گذشته پیش‌بینی شده بود که البته قدیمی بود و اکنون این ۱۰ منطقه با انتخابات احیای مجدد شد، در پنج منطقه انتخابات برگزار شد و مناطق دیگر هم در حال پیگیری و برگزاری انتخابات است».

 او افزود: «انتخاب اعضای جدید شورای مرکزی هم به این صورت است که در هر منطقه سه نفر از طریق انتخابات به شورای مرکزی معرفی می‌شوند و شورای مرکزی از میان این سه نفر هر کسی را که رأی بیشتری آورده باشد، به عضویت شورا درخواهد آورد. این اتفاق در استان‌ها و شوراهای مرکزی استان‌ها هم در حال انجام است».

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در ادامه با اشاره به تحولات اخیر این تشکل در سال‌های اخیر، خاطرنشان کرد: «بنابراین پاسخ این انتقادات روشن است و آن حلقه بسته‌ای که قبلا جامعه روحانیت داشت، اکنون نزدیک به دو سال است که در حال بازشدن است و نیروهای جوان‌تر به جامعه روحانیت مبارز اضافه می‌شوند». 

کد خبر 518307

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha