مجموع نظرات: ۰
جمعه ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۳
۰ نفر

سرپرست پلیس راه گیلان از اعمال محدودیت ترافیکی در محورهای قدیم رشت - قزوین و آستارا - اردبیل و بالعکس در روز جمعه ۱۶ خردادماه خبر داد.

سفر ترافيك

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ جاور صفاری افزود: با توجه به پایان تعطیلات و بازگشت بسیاری از افراد به شهرهای خود برای افزایش ایمنی و ایجاد کشش و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه، امروز ۱۶ خرداد ماه محدودیت‌های ترافیکی در محورهای قدیم رشت - قزوین و آستارا - اردبیل و بالعکس  اعمال می‌شود.

وی افزود: بر همین اساس تردد تمامی تریلرها و کامیون‌ها به استثنای مواد سوختی و فاسد شدنی  از ساعت ۸ تا ۲۴ در محورهای قدیم رشت - قزوین و بالعکس و  اردبیل - آستارا و بالعکس ممنوع است.

سرپرست پلیس راه استان گیلان ادامه داد : با توجه به این که همیشه بازگشت از سفر با خستگی رانندگان و سرنشینان وسایل نقلیه همراه است، این خستگی نقش بسزایی در بروز تصادفات دلخراش جاده‌ای دارد.

سرهنگ صفاری توصیه کرد: رانندگان خودروها از سرعت و سبقت‌های غیرمجاز و حرکت نکردن بین خطوط خودداری کنند؛ چراکه این اقدام باعث انحراف و تصادف خودروها خواهد شد.

وی گفت: رانندگان وسایل نقلیه به ازای هر دو ساعت رانندگی ۱۵ دقیقه توقف و استراحت کنند، رانندگان ضمن همکاری و توجه به توصیه های پلیس  و عوامل خدمات‌رسان، از انجام هرگونه حرکات و رفتارهای مخاطره‌آمیز و تخلفات رانندگی پرهیز کنند تا طعم شیرین سفر با حوادث دلخراش به سوگواری تبدیل نشود.

سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان خاطرنشان کرد: تمامی محورهای استان تحت نظارت ماموران پلیس و مجهز به سامانه‌های ثبت تخلفات است و با تمامی رانندگان حادثه‌ساز برخورد خواهد شد.

کد خبر 518114

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار گیلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha