مجموع نظرات: ۰
جمعه ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۳
۰ نفر

سرپرست پلیس راه گیلان از اعمال محدودیت ترافیکی در محورهای قدیم رشت - قزوین و آستارا - اردبیل و بالعکس در روز جمعه ۱۶ خردادماه خبر داد.

سفر ترافيك

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ جاور صفاری افزود: با توجه به پایان تعطیلات و بازگشت بسیاری از افراد به شهرهای خود برای افزایش ایمنی و ایجاد کشش و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه، امروز ۱۶ خرداد ماه محدودیت‌های ترافیکی در محورهای قدیم رشت - قزوین و آستارا - اردبیل و بالعکس  اعمال می‌شود.

وی افزود: بر همین اساس تردد تمامی تریلرها و کامیون‌ها به استثنای مواد سوختی و فاسد شدنی  از ساعت ۸ تا ۲۴ در محورهای قدیم رشت - قزوین و بالعکس و  اردبیل - آستارا و بالعکس ممنوع است.

سرپرست پلیس راه استان گیلان ادامه داد : با توجه به این که همیشه بازگشت از سفر با خستگی رانندگان و سرنشینان وسایل نقلیه همراه است، این خستگی نقش بسزایی در بروز تصادفات دلخراش جاده‌ای دارد.

سرهنگ صفاری توصیه کرد: رانندگان خودروها از سرعت و سبقت‌های غیرمجاز و حرکت نکردن بین خطوط خودداری کنند؛ چراکه این اقدام باعث انحراف و تصادف خودروها خواهد شد.

وی گفت: رانندگان وسایل نقلیه به ازای هر دو ساعت رانندگی ۱۵ دقیقه توقف و استراحت کنند، رانندگان ضمن همکاری و توجه به توصیه های پلیس  و عوامل خدمات‌رسان، از انجام هرگونه حرکات و رفتارهای مخاطره‌آمیز و تخلفات رانندگی پرهیز کنند تا طعم شیرین سفر با حوادث دلخراش به سوگواری تبدیل نشود.

سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان خاطرنشان کرد: تمامی محورهای استان تحت نظارت ماموران پلیس و مجهز به سامانه‌های ثبت تخلفات است و با تمامی رانندگان حادثه‌ساز برخورد خواهد شد.

کد خبر 518114

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha