رئیس مرکز مدیرت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تصادف خونین یک دستگاه پژو پارس با زانتیا در تنگ کناره یاسوج (محور یاسوج به دشتروم) جان سه جوان افغان را گرفت.

تصادف

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از  ایرنا، محسن جلیل پنجشنبه ۱۵ خرداد اظهار کرد: این تصادف در حدود ساعت ۲ و ۳۰ دقیقه بامداد امروز به وقوع پیوست و بلافاصله آمبولانس‌های ۱۱۵ به محل اعزام شدند.

وی افزود: به علت برخورد شدید هر دو خودرو، ۲ جوان افغان سرنشین پژو پارس به سبب مصدومیت شدید در دم و درصحنه جان باخت.

رئیس مرکز مدیرت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: یک مصدوم دیگر بعد از اقدامات درمانی توسط تکنسین‌های اورژانس به بیمارستان شهید بهشتی انتقال داده شدند.

جلیل ابراز داشت: مصدوم سوم پس از انتقال به بیمارستان یاسوج نیز جان خود را از دست داد.

وی تأکید کرد: بر اساس گفته شاهدان عینی این حادثه، خودروی زانتیا به سبب سرعت زیاد چپ کرده است و پس از برخورد با این خودروی پژو پارس از صحنه حادثه متواری شده است.

رئیس مرکز مدیرت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: جاده تنگ کناره یکی از جاده‌های بسیار خطرناک در این استان است و هرساله تصادف با فوتی بالا در این محل روی می‌دهد.

حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد از سال ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۵ بیش از یک هزار کشته، ۳۰ هزار زخمی و ۱۵۰ ضایعه نخاعی در پی داشته است.

کهگیلویه و بویراحمد حدود ۶ هزار کیلومتر راه اعم از بزرگراه، راه اصلی، فرعی و روستایی دارد که از این میزان ۱۴۲ کیلومتر بزرگراه، ۵۰۵ کیلومتر راه اصلی، یک هزار و ۲۳۸ کیلومتر راه فرعی و مابقی نیز روستایی است.

این استان بیش از ۴۰ گردنه خطرناک و حدود ۱۵۰۰ کیلومتر نقاط حادثه‌خیز دارد.

کد خبر 517950

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha