باید پرسید چطور حاصل چند دهه حضور در سطح اول مدیریت ورزش کشور می‌شود قرارداد ننگین با ویلموتس.

تاج

 همشهری آنلاین - رضا جوکار: هر روز ابعاد جدیدی از افتضاح مدیریتی مهدی تاج مستعفی و رفقایش در فدراسیون فوتبال منتشر میشود. تازه های یافته شده از قرارداد سرمربی سابق ایران نشان از کلاه بزرگی دارد که بر سر فوتبال ایران رفته است.

تاج که به هنگام حضور در فدراسیون فوتبال از نجابت ویلموتس گفته بود بعد از استعفایش با خیالی آسوده از کلاهبرداری مرد بلژیکی گفت و البته کلاه خود را هم بابت این اعتراف بالاتر گذاشت.

باید پرسید چطور حاصل  چند دهه حضور در سطح اول مدیریت ورزش کشور میشود قرارداد ننگین با ویلموتس. اینکه بعدها با متهم کردن طرف دوم قرارداد از هر پاسخگویی خود را مبرا کنیم که از باغبان بی ادعای کمپ تیم ملی هم برمی آِید. پس نقش شما و شرکایی که این روزها از هر زمانی «ساکت» تر هستند چه بود؟

کی روشی اگر بالا تا پایین فوتبال فلک زده ایران را قبول نداشت اما دست کم دریافتی اش فاصله معناداری با جایگاه مربی گری اش نداشت.

شما ویلموتس را از کلاه کدام جادوگری ۵۰ درصد گرانتر از سرمربی پرتغالی به فوتبال ایران قالب کردید.

آخرین بندهای لو رفته از قرارداد ویلموتس با فدراسیون فوتبال ایران خبر از دریافتی حدودا ۸ میلیون یورویی تا پایان جام جهانی ۲۰۲۲ دارد. بدون حساب مبلغ دستیاران و  البته پاداشهای متعلقه. 

سالی ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار یورو برای مربی ای که مدعی بودید قرارداد سفت و سخت تری نسبت به کی روش با او بسته اید؟ آنقدر سفت بسته اید که نفس های فوتبال ایران را ممکن است به شماره بیاندازد.

مرد بلژیکی خوب می داند با چه قماشی قرارداد بسته که این روزها به طلب ۶ میلیون یورو راهی فیفا شده تا در تقابل با وکلای همیشه بازنده شما تا جایی که تیغش می برد از این مملکت بکند و با خود ببرد.

نجیب زاده ای! که به واسطه هنرنمایی های شما در مدیریت دو میلیون یورو را  زیر بغل زد و با امید «ری» کردن یوروهایش بابت چند ماه حضور در فوتبال ایران راه فیفا را در پیش گرفت تا ۶ میلیون  باقی مانده را وصول کند. مبلغی که سر جمع فاجعه ۱۵۰ میلیارد تومانی را به بار خواهد آورد.

از شما که گذشت. استرس و فشار کار(!) در نهایت به داد فوتبال این مملکت و منابع مالی بی زبانش رسید اما کاش یک نفر پیدا می شد فوتبال این سرزمین را از شر تمام نام های تکراری دو دهه اخیر نجات می داد. فوتبالی که هشدار تعلیقش را کفاشیان میدهد چطور باید راه خلاصی خود را پیدا کند؟

فوتبالی که وزیرش دست به دامن نهادهای اطلاعاتی میشود برای مبارزه با فساد در آن و رییس سابق فدراسیونش وزارتخانه را منبع فساد می داند. این دور باطل تا کجا ادامه خواهد داشت.

کد خبر 517938

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • Morteza mahmodi IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۵
    8 1
    باید قوه قضائیه ورد کنه به این مورد حتما
  • درویش IR ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۵
    4 1
    اقای تاج وساکت باید محاکمه بشن حق مربی گری مربهای بزرگ کشورمون رو هم ضایع کردن