سه‌شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰
۰ نفر

رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلوی خراسان رضوی گفت: تاکنون مجوزی برای بازگشایی استخرهای مشهد صادر نشده است و شهروندان تا صدور مجوز بازگشایی استخرها در جایی پیش ثبت‌نام نکنند.

اشتخر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مجید مشتاق روز سه‌شنبه ۱۳ خرداد افزود: حدود ۱۵۰ استخر سرپوشیده، روباز خصوصی و دولتی در خراسان رضوی وجود دارد که از این تعداد دست‌کم ۹۵ استخر در مشهد قرار دارد.

وی گفت: دست‌کم هزار نفر  به صورت تمرینی و ۲۵۰ نفر نیز به صورت حرفه‌ای در استان ورزش شنا را دنبال می‌کنند. به منظور پیشگیری از شیوع کرونا مجوزی برای بازگشایی استخرها داده نشده است و اگر جایی نیز پیامک تبلیغاتی ارسال و پیش ثبت‌نام کنند با آنها برخورد خواهیم کرد.

رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلوی خراسان رضوی گفت: پیگیر هستیم که از طریق فدراسیون و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی مقابله با کرونا، در صورت امکان برای قهرمانان شنای استان به صورت شیفتی و به تعداد کمتر از ۲۰ نفر بتوانیم مجوز شروع تمرینات را بگیریم.

به گفته رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا ظهر روز سه‌شنبه سیزدهم خرداد ۱۳۹۹، ۱۵۷ هزار و ۵۶۲ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۶۴ تن در ۲۴ ساعت گذشته، آمار جان باختگان کرونا در کشور به هفت هزار و ۹۴۲ تن رسید.

کد خبر 517550

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha