مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان گفت: احداث پارک ویژه بانوان در شهرستان‌های جنوبی و به‌ویژه مناطق محروم از ضروریات است.

پارک بانوان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، فاطمه‌السادات حسینی بیان کرد: اکثر شهرستان‌های استان نیازمند احداث پارک بانوان هستند. نیاز به پارک ویژه بانوان در شهرستان‌های جنوبی و محروم کرمان بیشتر احساس می‌شود.

وی اظهار کرد: زمین برای احداث پارک اختصاص یافته و حصار دور پارک تعیین شده است. پیگیری برای ساخت و اتمام پارک ویژه بانوان در شهر ریگان با جدیت پیگیری می‌شود. از فرمانداری و شهرداری ریگان نیز می‌خواهیم که این موضوع را به جدیت پیگیری کنند تا هر چه سریع‌تر شاهد افتتاح این پارک باشیم.

حسینی افزود: طرح‌های مرتبط با آسیب‌های اجتماعی باید آسیب‌شناسی و بررسی شود که اجرای این طرح‌ها به چه اندازه در کاهش آمار آسیب‌های اجتماعی موثر بوده است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان گفت: تعاونی زنان روستایی در راستای کمک به محصولات، تولیدات، اشتغال و تبادل با سایر استان‌ها باید راه‌اندازی شود.

وی افزود: با تشکیل اتحادیه و تعاونی طرح اشتغال زنان روستایی در استان ساماندهی می‌شوند.  برای شهرستان‌ها باید غرفه‌هایی فراهم کنیم که محصولات تولیدی در آنها به صورت مستقیم عرضه شود.  

حسینی اظهار کرد: شهرستان ریگان از شهرستان‌های مرزی در شرقی کرمان است. مشکلات زیادی در این شهرستان وجود دارد و تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات مردم در این منطقه به کار خواهیم گرفت و احداث پارک بانوان باید به طور کامل اجرا شده و اینگونه نباشد که نیمه‌تمام رها شود.  

مدیرکل دامپزشکی استان کرمان گفت: پیش‌سردکن‌ها در تمام کشتارگاه‌های استان فعال است و تنها نگرانی ما از کشتار خارج از کشتارگاه‌هاست که باید از آن ممانعت شود.

حسین رشیدی بیان کرد: در ارتباط با این بیماری‌ها کنترل به‌موقع باید انجام شود؛ به‌ویژه در شرایط کنونی که بحران کرونا را هم داریم، اگر بیماری دیگری مثل تب کریمه کنگو، مالت و... در جامعه شایع شود مشکل جدی ایجاد می‌کند.

مدیرکل دامپزشکی استان کرمان افزود: مبارزه با بیماری‌های قابل انتقال را به عنوان یک اولویت در کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت زنان و خانواده باید ببینیم و درخواست داریم با پیشگیری از این بیماری‌ها از هزینه اضافه درمان جلوگیری کنیم.

کد خبر 517530

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کرمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha