سه‌شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۶
۰ نفر

شماری از بازاریان و کسبه دلگان در دیدار با فرماندار این شهرستان اعلام کردند با هدف همکاری با مسئولان دست اندرکار برای کنترل ویروس کرونا داوطلبانه محل کسب خود را تعطیل کردند.

بازار

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، فرماندار دلگان در این نشست ضمن پرداختن به وظایف تک تک کسبه و مردم دلگان در مقابله با ویروس کرونا گفت: کسبه  و مردم دلگان از ابتدای مراحل مبارزه با ویروس کرونا تاکنون به وظیفه خود در همکاری با ستاد مبارزه با ویروس کرونا به خوبی عمل کرده‌اند.

مجتبی شجاعی اظهار کرد: کسبه و بازاریان نقش اساسی در شکست ویروس کرونا دارند زیرا با تعطیل کردن مغازه‌ها باعث می‌شوند تا شهروندان و روستاییان از تجمع در بازار خودداری کنند و این خود گام موثری در شکست ویروس کروناست.

فرماندار دلگان با اشاره به شرایط خاص کرونا بر همراهی و همگامی مردم و کارکنان ادارات در رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید کرد.

این مسئول همچنین از مردم خواست از برگزاری مراسم عروسی، ترحیم و هر گونه تجمع پرهیز کنند.

در این دیدار شماری از بازاریان دلگان با استقبال از برنامه‌های ستاد مبارزه با کرونا این شهرستان، آمادگی خود را  برای همکاری با این ستاد و شکست کرونا اعلام کرده و در این زمینه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهند کرد.

فرماندار دلگان در حاشیه این دیدار از برپا نشدن نمازهای جمعه این هفته شهرستان خبر داد و گفت: نمازهای جمعه شهرستان دلگان تا اطلاع بعدی تعطیل است.

کد خبر 517277

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیستان و بلوچستان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha