نماینده تهران در پاسخ به اینکه با چه پیش‌شماره‌ای تماس حاصل شده و پیام تهدیدآمیز فرستادند، گفت: پیام‌ها زیاد است، در این چند ساعت با شماره‌های مختلف تماس گرفتند و پیام دادند اما بیشتر با پیش‌شماره ۰۹۱۷ و شماره‌هایی که مربوط به منطقه انتخابیه تاجگردون است، این اقدام صورت گرفته است.

مجتبی رضاخواه

به گزارش همشهری آنلاین «مجتبی رضاخواه» نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در اینستاگرام با بیان اینکه «تا چندی پیش حتی تمدن‌های دیگر را هم به گفتگو دعوت می‌کردند. جدیدا برای بررسی اعتبارنامه تهدید مسلحانه می‌کنند، هیچ‌وقت یک جوان انقلابی را تهدید نکنید.» خبر از تهدید مسلحانه داد.

رضاخواه در توضیح چگونگی این تهدیدها گفت: این تهدیدها از طریق پیام و تماس تلفنی صورت گرفته است.

این نماینده مجلس در پاسخ به اینکه با چه پیش‌شماره‌ای تماس حاصل شده و پیام فرستادند، تصریح کرد: پیام‌ها زیاد است، در این چند ساعت با شماره‌های مختلف تماس گرفتند و پیام دادند اما بیشتر با پیش‌شماره ۰۹۱۷ و شماره‌هایی که مربوط به منطقه انتخابیه تاجگردون است، این اقدام صورت گرفته است.

رضاخواه در پاسخ به اینکه مطمئن هستید که این تهدیدها از جانب تاجگردون صورت می‌گیرد، مدعی شد: نیازی نیست این سوال پرسیده شود چراکه اگر پست اینستاگرامی که در کنار عکس وی اسلحه گذاشته شده را ببینید، گویای همه چیز است. بله وقتی که به‌طور صریح به این موضوع اشاره می‌شود و بعد تهدید صورت می‌گیرد، معلوم است که به تاجگردون مربوط است حتی اگر اسم هم آورده نمی‌شد، وقتی که بعد از انجام یک کاری این تهدید صورت می‌گیرد، واضح است که به او مربوط است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اگر ما قبل از درخواست اعتراض به اعتبارنامه، دلایلی برای اعتراض داشتیم، درحال حاضر همان دلایل را داریم به علاوه یک موضوع جدید که تهدید مسلحانه است، یعنی کسی که این چنین رفتارهایی از خودش و طرفدارانش صورت می‌گیرد، شأن نمایندگی مردم ایران را ندارد.

پیش از این احمد نادری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی هم مدعی شده بود که ‏از وقتی به اعتبارنامه جناب آقای تاجگردون اعتراض کرده ام، هزاران پیام تهدید و تشکر ارسال شده. جالب‌ترین آن، تهدید به برخورد با اسلحه گرم بوده. قبل از انتخابات هم نظام را تهدید کرده بودند اگر صلاحیت ایشان تایید نشود، درگیری مسلحانه اتفاق می‌افتد.

جنجال‌ یک نماینده؛ از رفسنجانیسم تا تاجگردونیسم | برای اعتراض به اعتبارنامه تاجگردون تهدید مسلحانه شدم

کد خبر 517079

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
    3 5
    خب پیش شماره مردم شهرستانی هست که در اسفند بعد از تایید شورای نگهبان به او رای دادند. چیز عجیبی نیست
  • IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
    2 10
    چه استدالاهای مضحکی. لابد با همین استدلال به اعتبارنامه اش اعتراض کردی
  • بابا حیدر IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
    2 10
    راست راستی خیلی خودتو دست بالا گرفتی
  • ناشناس IR ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
    5 3
    پلیس فتا ....،
  • ناشناس IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
    2 5
    این نمایندگان به اصطلاح انقلابی دست به هر کار ي میزنن که تاج گردون نتونه وارد مجلس بشه. معلوم نیست از چی میترسن.
  • حسین AE ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
    0 4
    سلام وعرض ادب چراکدملی وشماره ای ثبت شدمومیزنم بازهم وقتی ورودرومیزنم مینویسه شماره تلفن اشتباه است درحالیکه چن روز پیش شمارموبازهم ثبت کردم وهیچ اشتباهی درثبت کدملی وشماره تلفن ندارم چن بارامتحان کردم بازم نشد ومینویسه شماره تلفن اشتباه است
  • مهران IR ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
    0 2
    برادر من چرا تو گوشیم پیام خبرهای شما هر دفعه باید بیاد شاید یکی علاقه به به دنبال کردن اخبار شما ندلشته باشی..این تنظیمات سایت خودتون و درست کنید !!!! پاسخ ادمين: شما نوتيفيكشن همشهري را خودتان فعال كرده‌ايد
  • IR ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
    6 0
    عجب .مگه ...کیه که تهدید می‌کنه به حمله مسلحانه
  • عباس AE ۰۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
    5 1
    باسلام از چنین نماینده ای بیش از این انتظار ی نیست
  • سبناا IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
    2 4
    تعجبه یک نماینده ابنقدربادرایت! حتی احتمال نداده شایدکسانی ازحوزه انتخابییه تاجگردون بااین تهدیدات بخوان تاجگردون راتخریب کنن!
  • Godrat IR ۰۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
    0 0
    آخه کی میاد با خط موبایل منطقه خودش کسی رو تهدید کنه کلا معلومه پاپوشه