شهردار تبریز گفت: تصویب چشم‌انداز ۱۲ ساله و احکام برنامه پنج ساله شهرداری اتفاق بزرگی است که برای اولین بار در شهر تبریز رخ داده است.  

شهرتبریز

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، ایرج شهین‌باهر، در یکصد و هشتاد و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: تصویب چشم‌انداز ۱۲ ساله و احکام برنامه پنج ساله شهرداری اولین دیگری در شهر تبریز بوده و باید جایگاه خود را پیدا کند، تبریز برای اولین بار برنامه دارد که بر اساس آن شهرداری نمی‌تواند توسط سلایق افراد اداره شود.  

شهردار تبریز بیان کرد: شورای پنجم سال آینده تمام می‌شود و شوراهای بعدی نیز می‌آیند و می‌روند، اما برنامه ۱۲ ساله شهر باقی می‌ماند.  

وی افزود: هر سال اهدافی تعیین می‌شود و پس از تغییر مدیران نیمه‌کاره می‌ماند، اما با اجرای برنامه مصوب شورا، این اهداف تا رسیدن به نتیجه پیگیری می‌شود.  

شهین‌باهر گفت: اصحاب رسانه در نهادینه شدن این موضوع، شهرداری را یاری کنند، بحث ما ضمانت اجرایی این طرح است، اصحاب رسانه کمک کنند که دوره‌های بعد بودجه‌های شهرداری بر اساس این برنامه باشد و از استانداری و فرمانداری نیز می‌خواهیم که تأیید بودجه شهر را مطابق با این برنامه انجام دهد.  

کد خبر 516675

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آذربایجان شرقی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha