مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹
۰ نفر

مدیر حراست و بازرسی مسجد مقدس جمکران گفت: با افزایش دوربین‌های مدار بسته و تجهیز اتاق جدید مانیتورینگ، این امکان فراهم شده تا به صورت شبانه‌روزی بر نقاط مختلف مسجد نظارت داشته باشیم و وضعیت را لحظه به لحظه پایش کنیم تا زائران در فضایی امن و با آرامش به انجام اعمال عبادی بپردازند.

جمکران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، ابوالقاسم شربتی افزود: مسجد مقدس جمکران نیز همچون سایر اماکن زیارتی برابر ابلاغیه شورای امنیت کشور باید مورد حفاظت قرار گیرد. بر این اساس از سال ۹۶ بازرسی‌های بدنی در ورودی‌های این مسجد مقدس آغاز و گیت‌های بازرسی نیز در ورودی درها نصب شد تا زائران مورد بازرسی قرارگیرند.

وی ادامه داد: اماکن مقدس شیعیان میلیون‌ها عاشق و دلداده دارند و تعداد معدودی نیز دشمن که مترصد سوءاستفاده از فرصت برای ضربه زدن هستند. از این رو در تلاش هستیم تا امنیت زائران در این مکان مقدس را تقویت کنیم و در مقابل این مسجد شریف را برای اخلالگران و معاندان بسیار ناامن سازیم.

به نقل از روابط عمومی مسجد مقدس جمکران در قم، مدیر حراست و بازرسی مسجد مقدس جمکران با تاکید بر اینکه اگر اتفاق ناخوشایندی مانند سرقت برای یک زائر در این مکان مقدس رخ دهد این خاطره تلخ در ذهنش ماندگار خواهد شد، بیان کرد: همه تلاش ما بر این است که زائر در این مسجد مقدس احساس امنیت و آرامش داشته باشد و با عنایت حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه) و اقداماتی که انجام دادیم امروز وضعیت بسیار خوبی در مسجد داریم تا جایی که بیش از ۹۵ درصد سارقان شناسایی و دستگیر شده و تحویل مراجع ذیصلاح می‌شوند.

شربتی ادامه داد: از این وضعیت نیز راضی نیستیم تا زمانی که حتی یک اتفاق ناخوشایند برای زائران در این مکان مقدس رخ ندهد. یکی از کارهای انجام شده، ارتقا و تقویت حوزه مانیتورینگ است که با افزایش تعداد دوربین‌های مدار بسته در ماه‌های اخیر انجام شده است.

مدیر حراست و بازرسی مسجد مقدس جمکران با تقدیر از همراهی و همکاری زائران با خادمان حراست و انتظامات این مکان مقدس، خاطرنشان کرد: مراقبت و مواظبت زائران از امول خودشان می تواند کمک خوبی برای خادمان حراست و انتظامات مسجد باشد و از وقوع سرقت پیشگیری کند.

کد خبر 516559

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha