سرپرست هیات اسکیت استان مرکزی از افتتاح پیست اسکیت مجموعه ورزشی امام خمینی(ره) اراک البته در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

اسکیت

به گزارش همشهری ‌آنلاین به نقل از ایسنا، سوم خردادماه سال ۸۶ بود که انتظار ورزش دوستان استان مرکزی برای برخورداری از یک استادیوم آبرومند به پایان رسید چراکه با حضور رییس سازمان تربیت بدنی و جمعی از مقامات استانی و کشوری، استادیوم ۱۵ هزار نفری اراک افتتاح شد، اما افتتاح نیمه‌کاره این استادیوم شیرینی افتتاح را به کام آنان تلخ کرد و موجی از انتقادات را به راه انداخت.

پیست اسکیت این مجموعه از جمله مواردی بود که در زمان افتتاح مجموعه آماده نبود و سال‌ها بلاتکلیفی را برای ورزشکاران استان رقم زد، پیست استانداردی که سال ۸۵ رئیس وقت هیات اسکیت استان از راه‌اندازی آن به عنوان اولین پیست استاندارد اسکیت کشور خبر داده بود، اما متاسفانه انتظار برای رویت این پیست ۱۳ سال به طول انجامید، ولی حالا سرپرست هیات اسکیت استان مرکزی گفت که این پیست روزهای پایانی تکمیل خود را سپری می‌کند.

محمد همتی از افتتاح پیست اسکیت مجموعه ورزشی امام خمینی(ره) اراک البته در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

وی با اشاره به هزینه یک میلیارد تومانی برای تکمیل این پیست گفت: خوشبختانه با پیگیری‌های اداره‌کل ورزش و جوانان و با اعتبارات ملی، پس از ۱۳ سال انتظار کار تکمیل پیست اسکیت اراک به روزهای پایانی خود رسیده است و این پیست بزودی با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح شده و به بهره‌برداری می‌رسد.

همتی تصریح کرد: با توجه به درخواست کتبی از سوی اداره‌کل ورزش و جوانان استان برای تائید اقدامات نهایی بر روی این پیست، مسئول کمیته فنی فدراسیون اسکیت از پیست اسکیت سرعت امام خمینی(ره) بازدید کرد و در خصوص اقدامات نهایی برای افتتاح این پیست بحث و تبادل نظر شد.

همتی افزود: این پیست یکی از پیست‌های استاندارد اسکیت سرعت در کشور بوده و دارای سکوی ۷۶۰ نفری تماشاچی، رختکن، پارکینگ، اتاق مدیریت، سالن جلسات و انباری مجزا بوده و در حال حاضر رنگ‌کاری و پوشش سطح این پیست با رنگ مخصوص که دارای استانداردهای لازم است، در حال انجام است.

سرپرست هیات اسکیت استان مرکزی در پایان اظهار کرد: مطمئنا با راه‌اندازی پیست اسکیت در اراک، شاهد توسعه این رشته در دو بخش قهرمانی و همگانی در استان خواهیم بود و با استعدادهای خوبی که در استان وجود دارد، اسکیت استان مرکزی روزهای درخشانی را پیش رو خواهد داشت.

کد خبر 516497
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha