مدیر کل نوسازی مدارس آذربایجان شرقی گفت: ۵۵۰ کلاس درس تا ابتدای مهرماه و ۴۰۰ کلاس درس تا بهمن ماه و جشن ایام الله دهه فجر امسال آماده و تحویل اداره کل آموزش و پرورش استان خواهد شد.  

کلاس درس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم. پیام صدقی، مدیرکل نوسازی مدارس آذربایجان شرقی، در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهارداشت: پروژه‌های نوسازی مدارس در ایام ویروس کرونا تعطیل نشد، حدود ۵۰ درصد از پروژه‌های این اداره کل با رعایت فاصله گذاری ابلاغ شده نظام فنی در ایام شیوع بیماری کرونا اجرائی می‌شد.  

وی اظهار کرد: البته سرعت پیشروی پروژه‌ها کاهش نسبی داشت، اما تلاش کردیم با فعالیت بیشتر، عقب افتادگی پروژه‌ها را جبران کنیم.  

مدیر کل نوسازی مدارس آذربایجان شرقی ادامه داد: منابع مالی اداره کل نوسازی مدارس استان از دو راه منابع استانی و ملی و منابع مشارکت‌های مردمی است، در سال ۱۳۹۸ حدود ۷۵۰ کلاس درس آماده و تحویل اداره کل آموزش و پرورش استان شد که حدود نیمی از منابع مالی با استفاده از پتانسیل خیرّین و نیم دیگر با استفاده از منابع استانی و ملّی تامین شد.  

وی به پروژه‌های اداره کل نوسازی مدارس استان در سال ۱۳۹۹ پرداخت و ابراز داشت: امسال با همّت ریاست سازمان نوسازی مدارس کشور و تعاملات ایشان با نمایندگان مجلس، خوشبختانه بودجه رضایت بخشی در خصوص نوسازی مدارس در نظر گرفته شده است که اتمام پروژه‌های نیمه تمام از اولویت اصلی این اداره کل است.  

صدقی گفت: ۵۵۰ کلاس درس تا ابتدای مهرماه و ۴۰۰ کلاس درس تا بهمن ماه و جشن ایام الله دهه فجر امسال آماده و تحویل اداره کل آموزش و پرورش استان خواهد شد.  

کد خبر 516358

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha