فرمانده نیروی انتطامی آذربایجان‌شرقی با صدور پیام تسلیت شهادت ۳ مرزبان آذربایجانی در سردشت گفت: انتقام سختی از اشرار و متجاوزان به مرزهای میهن اسلامی گرفته می‌شود.  

شهادت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سردار حسین عبدی، فرمانده نیروی انتطامی آذربایجان‌شرقی، شنبه ۱۰ خرداد در پیام خود، آورده است: مرزبانان غیور کشور عزیزمان با اراده مصمم‌تر از همیشه ضمن دفاع از تمامیت ارضی میهن اسلامی، پاسخ قاطعی به مزدوران و ایادی استکبار از جمله آمریکا، اسراییل و برخی کشورهای مزدور منطقه که به بهانه‌های مختلف به مرزهای ایران اسلامی تجاوز می‌کنند داده و انتقامی سخت از دشمنان مردم و مخالفان آرامش، پیشرفت و توسعه در اسرع وقت خواهند گرفت.  

وی اضافه کرده است: شهادت مظلومانه ۳ نفر از مرزبانان خدوم و جان برکف هنگ مرزی سردشت را که به دست اشرار مسلح، ضد انقلاب مزدور به لقاء الله پیوستند تسلیت می‌گویم و ملت بزرگ ایران همواره از مرزبانان شجاع و فداکار خود که در راه تامین امنیت و آرامش هموطنانشان از جان عزیز خود گذشتند، با افتخار یاد خواهند کرد.  

عبدی ضمن محکوم کردن این حادثه تروریستی و تسلیت این ضایعه بزرگ به فرماندهی معظم کل قوا و خانواده‌های داغدار این عزیزان، افزوده است: از خداوند منان برای شهدای این واقعه دردناک علو درجات و برای خانواده‌های معزز شهداء صبر و اجر مسئلت دارم.  

شهید استوار تقی بهره‌ور، فرمانده پایگاه اهل مراغه و علیرضا اسلام دوست، سرباز هنگ مرزی اهل تبریز و هادی عبدی، کادر هنگ مرزی اهل شهرستان میاندوآب حین درگیری با اشرار مسلح آسمانی شدند.  

مرزبانان هنگ مرزی سردشت بامداد جمعه ۹ خرداد حین کنترل و پایش نوار مرزی در منطقه «گوریلکه» واقع در ۲۰ کیلومتری این شهرستان با اشرار مسلح درگیر شدند و چند نفر از اشرار را به هلاکت رساندند و سه نفر از مرزبانان غیور هنگ مرزی به شهادت رسیدند.  

کد خبر 516266

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha