استاندار کرمانشاه گفت: متأسفانه به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در استان روندی افزایشی داشته و این موضوع بسیار نگران‌کننده است.

مبتلایان به کرونا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، روابط عمومی استانداری کرمانشاه به نقل از هوشنگ بازوند اعلام کرد: اگر مردم رعایت نکنند، محدودیت‌های شدیدی برای جلوگیری از شیوع کرونا اعمال می‌شود.

وی با اعلام اینکه زنگ خطر کرونا دوباره در استان کرمانشاه به صدا درآمد، اظهار کرد: همه موظف به تلاش برای قطع زنجیره انتقال کرونا هستیم و مردم نقشی مهم در این زمینه بر عهده دارند.

بازوند افزود: براساس گزارش معاون وزیر بهداشت و سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، استان کرمانشاه در وضعیت هشدار و خطر قرار گرفته و رعایت نکردن نکات بهداشتی و مراقبت‌های توصیه شده به ویژه در طرح فاصله‌گذاری هوشمند عامل اصلی این افزایش آمار و تعداد مبتلایان به بیماری کرونا است.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۱۴۳ هزار و ۸۴۹ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۶۳ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان ناشی از کرونا در کشور به ۷ هزار و ۶۲۷ نفر رسید.

کیانوش جهانپور پنج‌شنبه هشتم خرداد درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از آن بیان کرد: از دیروز تا امروز بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲ هزار و ۲۵۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد. از بین مبتلایان جدید، ۴۱۹ مورد بستری و یک هزار و ۸۳۹ مورد از افراد در تماس با مبتلایان بودند که شناسایی شدند.

وی ادامه داد: مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۱۴۳ هزار و ۸۴۹ نفر رسید.

کد خبر 515914

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha