پنجشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵
۰ نفر

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از وقوع آتش‌سوزی گسترده در منطقه حفاظت شده بوزین و مره خیل بخش باینگان از توابع شهرستان پاوه خبر داد.

آتش‌سوزی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایلنا، سردار علی اکبر جاویدان بیان کرد: این آتش‌سوزی از عصر روز چهارشنبه از جنگل‌های باینگان و اطراف پاسگاه نظامی مره خیل آغاز و تا حوالی صبح امروز (پنجشنبه) ادامه داشت. 

وی افزود: شیب تند منطقه، کوهستانی و صعب‌العبور بودن و از طرفی پوشش گیاهی انبوه و متراکم و جنگلی بودن منطقه و وجود هیزم‌های خشک در این مناطق باعث گسترش بیشتر آتش و شعله‌ور شدن حریق و مهار نشدن به موقع آن شد. 

جاویدان تصریح کرد: این آتش‌سوزی از ساعت ۱۵ تا ۲۳ روز ۶ خرداد رخ داد و پس از اطفای آن متاسفانه از ساعت ۷ صبح روز 7 خرداد مجددا شعله‌ور و تا ساعت ۳ بامداد امروز  ادامه یافت. 

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآور شد: این حریق در نهایت با حضور گسترده نیروهای نظامی و انتظامی، منابع طبیعی، نیروهای امدادی و اهالی بومی منطقه مهار شد. 

وی بیان کرد: علت وقوع این حادثه در دست بررسی و اقدام است. هنوز میزان خسارت وارد آمده به جنگل‌ها و مراتع منطقه اعلام نشده است. 

جاویدان گفت: در این آتش‌سوزی متاسفانه یکی از نیروهای تیپ انصار الرسول(ص) نیز که به عنوان نیروی کمکی حضور پیدا کرده بود هنگام مهار آتش، دچار حادثه شد و جان خود را از دست داد.

کد خبر 515757

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha