سرپرست جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی خواستار توجه سازمان جوانان هلال احمر به طرح‌های بومی استان ها شد و گفت: توزیع امکانات بر اساس قابلیت‌ها، توانمندی‌ها و محرومیت‌های هر استان باشد.

هلال احمر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، محمد رضا رضایی در نشست صمیمی رئیس سازمان جوانان هلال‌احمر با دبیران کانون‌های جوانان استان بیان کرد: خراسان جنوبی جوانان و مردمانی سخت‌کوش داردکه با کمترین ادعا، بیشترین تلاش‌ها را برای رفع مشکلات استان دارند.

وی با اشاره به تلاش بی شائبه مرزنشینان خراسان جنوبی اضافه کرد: امنیت کنونی استان و کشور را مدیون فداکاری این قشر غیور و وطن دوست هستیم.

رضایی با اشاره به مرز مشترک خراسان جنوبی با افغانستان اظهار کرد: فرهنگ و تمدن غنی مردم و تلاش نیروهای نظامی باعث شده که خراسان جنوبی یکی از امن‌ترین مناطق در کشور باشد.

سرپرست جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: با توجه به محرومیت‌ها و شرایط خاص در استان، می‌طلبد دیدگاه مدیران کشوری به خراسان جنوبی نسبت به دیگر استان‌ها متفاوت باشد.

وی با اشاره به پیشینه فرهنگی خراسان جنوبی بیان کرد: پدر پنج علم دنیا در این استان رشد کرده‌اند و نسبت به جمعیت، بالاترین درصد دانشجو در کشور را دارا هستیم.

رضایی افزود: هلال احمر نهاد غیر دولتی و خدمت رسان به جامعه بوده که متکی به جوانان است،   اگر جوانان و اعضای داوطلب از جمعیت گرفته شود، فعالیت مثمر ثمری نخواهیم داشت.

وی حضور در عرصه‌های اجتماعی، تربیت جوانان و افزایش سرعت و دقت در امدادرسانی‌ها را از جمله اهداف بکارگیری جوانان در جمعیت عنوان کرد و گفت: جمعیت هلال احمر جوانان را برای پذیرفتن مسئولیت‌های مختلف در ارکان نظام آماده می‌کند.

سرپرست جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی اظهار کرد: جوانان هلال احمر همواره در تمام صحنه‌ها و حوادث حضور دارند بنابراین می‌طلبد امتیازاتی برای این قشر دیده شود.

رضایی تاکید کرد: باید جوانان را به نحوی آموزش و توانمند کنیم که با کمترین امکانات بیشترین امدادرسانی‌ها را داشته باشیم.

وی خواستار پذیرفتن طرح‌های بومی و ابتکاری جوانان خراسان جنوبی از سوی سازمان شد و اظهار کرد: همچنین خواستاریم دیدگاه مدیران سازمان نسبت به استان‌های کم برخوردار و مستعد متفاوت باشد.

سرپرست جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان کرد: خواستاریم توزیع امکانات بر اساس قابلیت‌ها، توانمندی‌ها و محرومیت‌های هر استان قرار گیرد.

کد خبر 515744

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha