پنجشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱
۰ نفر

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه گفت: حفظ و احیای واحدهای تولیدی استان یکی از اولویت‌هاست و مشکل ۲۳ واحد تولیدی تملیکی توسط بانک‌ها در استان حل شده است.

تولید

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری کرمانشاه، هدایت حاتمی بیان کرد: راهبرد اصلی تیم اقتصادی استان در سال ۹۸ حفظ واحدهای موجود و احیای واحدهای تولیدی راکد بود و دستاوردهای مهمی نیز حاصل شد.

وی ادامه داد: رفع مشکل ۲۳ واحد تولیدی تملیکی توسط بانک‌ها بسیار مهم و در راستای حمایت از تولیدکنندگان و احیای واحدهای راکد است. براساس ارزیابی صورت گرفته میزان اثربخشی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بسیار مطلوب بوده و علاوه بر کسب رتبه برتر در کشور با احیای ۱۹۳ واحد راکد در سال ۹۸، ۷۵ درصد مصوبات نیز برای حل مشکلات تولیدکنندگان اجرایی شده است.

معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه افزود: از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات موجود برای رفع موانع تولید استفاده خواهیم کرد ولی وظیفه همه ما تمکین از قانون است و در چارچوب مقررات فعالیت خواهیم کرد.

حاتمی ادامه داد: وجود فضای مناسب کسب و کار برای جذب سرمایه بسیار مهم و ضروری است. در موضوع بهبود فضای کسب و کار باید فضاسازی مطلوب از جریان‌های مثبت برای توسعه منطقه شکل گیرد و نباید از یک مشکل کوچک فضای منفی بزرگی ایجاد کرد.

معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه بیان کرد: کاهش نرخ بیکاری، بهبود رتبه کسب و کار، کاهش نرخ تورم و افزایش سرمایه‌گذاری نتیجه تلاش مضاعف و همت والای مردم و مسئولان برای توسعه استان است. تقاضا دارم با وجود بهبود شاخص های کمی و کیفی توسعه استان، نباید با گزارش‌های کذب قضاوت‌های مردم را منفی و تصویر کرمانشاه را مثبت نشان ندهیم.

کد خبر 515717

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha