پنجشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۶
۰ نفر

برای تسهیل در آمد و شد خودروها محور کندوان امروز و فردا یک طرفه می‌شود.

جاده

به گزارش  همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سرهنگ قدمی رئیس  پلیس راه مازندران،گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ امروز پنج شنبه و فردا جمعه هشتم و نهم خردادماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل از ساعت ۱۶ روزهای پنج شنبه و جمعه تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.

محدودیت یک طرفه محور هراز

سرهنگ قدمی رئیس  پلیس راه مازندران، گفت: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه ۹ خردادماه تا ۲ بامداد روز شنبه ۱۰ خردادماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۶ روز جمعه ۹ خردادماه تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۱۰ خردادماه در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل از آب اسک به سمت رودهن در محدوده مشاء به صورت یکطرفه خواهد بود.

ورود کامیون به هراز ممنوع

سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه مازندران گفت: تردد انواع کامیون‌ و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از امروز تا ساعت ۱۲ ظهر روز شنبه ۱۰ خردادماه در محور هراز ممنوع است.

او افزود: همچنین از ساعت ۸ صبح روز جمعه ۹ خردادماه تا ساعت ۲ بامداد روزهای بعد تردد انواع وانت بارها از شمال به جنوب محور هراز ممنوع است.

او با اشاره به محدودیت‌های تردد در محور تهران، سوادکوه- قائم شهر و بالعکس، گفت: تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۸ تا ساعت ۲۴ روز ‌جمعه ۹ خردادماه از مسیر شمال به جنوب محور قائم شهر، سوادکوه- تهران ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان مازندران، افزود: تردد انواع موتورسیکلت به جز موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک تا روز شنبه ۱۰ خردادماه از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است.

سرهنگ قدمی گفت: در صورت افزایش تردد و به منظور تخلیه بار ترافیکی، محدودیت‌های مقطعی از مسیر شمال به جنوب و یا جنوب به شمال محورهای هراز و کرج به چالوس اعمال خواهد شد.

رئیس پلیس راه استان مازندران از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

کد خبر 515679

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مازندران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha