معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: فردا پنجشنبه ۸ خرداد در استان‌های مرکزی، قم، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل بارش پراکنده خواهیم داشت.

آب و هوا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، محمد اصغری در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: آنچه که در نقشه‌های همدیدی و آینده نگری هواشناسی بیشتر به چشم می‌آید، افزایش دما و ماندگاری جو و دما تا اوایل هفته آینده است.

به گفته این کارشناس، روزهای ۹ و ۱۰ خرداد در سواحل شمالی کشور و شمال آذربایجان شرقی بارش پراکنده داریم و در اغلب مناطق آسمان صاف است و دمای هوا افزایش نسبی دارد.

وی ادامه داد: همچنین امروز و روزهای آتی وزش باد و گردوخاک در شرق و جنوب شرق کشور پیش بینی می‌شود و بارش پراکنده در سواحل خزر، همچنین بارندگی خفیف در دامنه‌های استان زنجان، قزوین، همدان، لرستان و غرب اصفهان خواهیم داشت.

معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی اظهار داشت: آب‌های جنوبی کشور ‌شامل دریای عمان و خلیج فارس هم امروز و روزهای آتی مواج است.

وی در مورد وضعیت جوی پایتخت هم گفت: امروز و فردا آسمان تهران صاف است و فقط در بعد از ظهر وزش باد پیش بینی می‌شود، بیشینه و کمینه دما روز پنجشنبه در پایتخت ۳۶ و ۲۴ درجه خواهد بود.

اصغری افزود: روز آینده (فردا ۸ خرداد) اهواز با بیشینه دمای ۴۶ درجه بالای صفر گرم ترین مرکز استان و شهرکرد با کمینه دمای ۸ درجه بالای صفر خنک‌ترین مرکز استان خواهد بود.

کد خبر 515593

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha