یکشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۸۷ - ۱۷:۲۷
۰ نفر

با مجوز شورای شهر تهران شهرداری تهران ۱۶ میلیارد ریال از محل ردیف یک ماده ۱۶ بودجه مصوب سال‌جاری، جهت کمک به اداره کل امور زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان تهران پرداخت می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر تهران، در این جلسه ابتدا اعضای شورای شهر تهران با بررسی دو فوریت لایحه‌ای درباره انتخاب اعضای مجمع عمومی شرکت مترو تهران، مرتضی طلایی، عضو شورای شهر تهران و رستم قاسمی، کارشناس حمل‌ونقل و ترافیک را به عضویت این مجمع انتخاب کردند.

براساس اساسنامه شرکت متروی تهران، مجمع عمومی شرکت متروی تهران ۵ عضو دارد که ریاست مجمع بر عهده شهردار تهران است و ۳ نفر از افراد مطلع و صاحب‌نظر در امور حمل‌ونقل و ترافیک به پیشنهاد شهرداری تهران و یک نفر نماینده از طرف وزارت کشور، اعضای دیگر مجمع را تشکیل می‌دهند.

در ادامه جلسه دیروز لایحه مساعدت مالی به اداره کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان تهران به تصویب رسید. براساس این مصوبه به شهرداری تهران اجازه داده می‌شود، با عنایت به همکاری اداره کل امور زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان تهران در انتقال مالکیت زندان قصر به شهرداری به میزان ۱۶ میلیارد ریال از محل ردیف یک ماده ۱۶ بودجه مصوب سال‌جاری جهت کمک به اداره کل یادشده، هزینه کند.

رسول خادم، رئیس کمیسیون اقتصادی و برنامه و بودجه شورای شهر در این خصوص گفت: هنگام انتقال زندان قصر و واگذاری زمین آن به شهرداری تهران، مقرر شده بود از سوی شهرداری تهران مبلغ فوق به اداره کل زندان‌ها پرداخت شود که از زمان انتقال زندان تاکنون، این مبلغ پرداخت نشده بود.

در ادامه جلسه، عضویت ۳ نفر کارشناس صاحب‌نظر در کمیته برنامه‌ریزی و نظارت بر مصوبه «الزام شهرداری تهران به حمایت از اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های قرآنی» بررسی شد که طی آن اعضای شورای شهر، محمد احصایی، مجید مجیدی و لاله افتخاری را به این منظور انتخاب کردند.

کد خبر 51548

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز