نشست هم‌افزایی برای مجلس قوی و کارآمد صبح سه شنبه ششم خرداد ماه در شرایطی با حضور قریب به ۲۰۰ نفر منتخبان مجلس یازدهم برگزار شد که اکثریت نمایندگان آتی مجلس بر این باور بودند که حضور قالیباف در جایگاه ریاست مجلس، خانه ملت را به جایگاه اصلی خود باز خواهد گرداند.

محمدباقر قالیباف

به گزارش همشهری آنلاین، نشست هم افزایی مجلس قوی و کارآمد صبح سه شنبه با حضور ۱۹۲ از  منتخبان مجلس یازدهم برگزار شد. جمعی از افراد حاضر به ایراد سخنانی کوتاه پرداختند.

سیدکاظم موسوی منتخب مردم اردبیل در مجلس یازدهم طی سخنانی در این جلسه گفت: علی رغم اینکه دوستان دیگری که هستند هم صلاحیت و توانایی های لازم را دارند، اما آقای قالیباف را همه شما می شناسید و توانایی های وی فاصله معناداری دارد. اگر بپرسید ما امروز سلیمانی دوم در کشور داریم میگویم بله دومین آن آقای قالیباف است، پس چرا باید ایشان را تضعیف کنیم؟ 

علی اصغر خانی منتخب مردم شاهرود در مجلس یازدهم نیز در این نشست گفت: با وضعیت فعلی مجلس و اقداماتی که مجلس دهم داشته، قطعا آقای قالیباف که از پایین تا بالای نظام را کار کرده و امتحانش را پس داده است می تواند بهترین گزینه باشد. ایشان در نیروی انتظامی و شهرداری کارآمدی بالایی داشته و رضایت از عملکردشان بالا است. 

وی افزود: کسی که از نظر فکری نزدیکترین چهره به سردار سلیمانی بوده و هست، آقای قالیباف است. 

خانی گفت: شخصا از سردار سلیمانی پرسیدم و گفتند که بهترین فرد برای اداره کشور در وضعیت فعلی، آقای قالیباف است. 

منتخب مردم شاهرود در مجلس یازدهم گفت:  امیدواریم با رای بالایی به عنوان رئیس مجلس انتخاب شود و مجلسی کارآمد و و قوی داشته باشیم.

محمدرضا  پورابراهیمی منتخب مردم کرمان در مجلس یازدهم نیز طی سخنانی گفت: آقای قالیباف به عنوان یک مدیر جهادی می تواند برای کشور مفید باشد. با آیت الله خاتمی صحبتی داشتم و ایشان هم این موضوع را تاکید کردند که آقای قالیباف گزینه اصلح است و امیدواریم حضور این فرمانده عزیز را بتوانیم در ریاست مجلس یازدهم داشته باشیم.  

وی ادامه داد: همزمان با سفر آقای قالیباف به کرمان در روز قدس امسال، سردار معروفی از فرماندهان دوران جنگ گفتند که جریان و عقبه سپاه نیازمند حضور آقای قالیباف است. 

منتخب مردم کرمان در مجلس یازدهم گفت: همه قابل احترام هستند ولی وقتی توصیه سردار سلیمانی، علما و دلسوزان را می بینیم به نظرم باید توجه کنیم به این مطلب که شخص مناسب برای ریاست مجلس چه کسی می تواند باشد.

رجب رحمانی منتخب مردم قزوین در مجلس یازدهم نیز در این نشست با تاکید بر اینکه مجلس عصاره ملت است‌، گفت: بر اساس گزارش های رسمی دستگاه های نطارتی و اطلاعاتی؛ یکی از سالم ترین دستگاه های کشور شهرداری در زمان آقای قالیباف بوده است.

کد خبر 515443

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
    0 12
    کمتر از ریاست مجلس دور از شأن قالیبافه امیدوارم این اتفاق بیوفته
  • احمد IR ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
    2 0
    خوشبختانه ملت ایران به جایگاهی رسیده اند که هر کس هر چه میگوید را قبول نکنند
  • حسین IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
    11 0
    سردار قالیباف هنوز نتوانسته است پرونده های شهرداری تهران را سروسامان داده واین با درایت ریس قوه قضاییه محترم است که اجازه نمی دهد با پست و مقام اجرای عدالت را نادیده گرفت
  • رضا IR ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
    2 1
    اصولاً اصول گرایان ازاین داستان ها زیاد می گویند دوران احمدی نژاد ها یادمان نرفته، استغفرا... اگرهمین طوری پیش برویم ادعامی کنند حضرت جبرییل برای جناب قالیباف هرشب نامه وراهنمایی ازطرف خداوند می آورد