مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌شرقی گفت: ۲ هزار و ۷۰۸ نفر در طی فروردین امسال به دلیل صدمات ناشی از نزاع به اداره‌های پزشکی قانونی استان مراجعه کردند.  

نزاع

به گزارش همشهری آنلاین به نقل ازفارس، علی صفایی‌فرد، مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌شرقی، در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد : ۲ هزار و ۷۰۸ نفر در فروردین امسال به دلیل صدمات ناشی از نزاع به ادارات پزشکی قانونی استان آذربایجان‌شرقی مراجعه کردند، این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که تعداد مراجعان نزاع ۲ هزار و ۹۲۹ نفر بود، حدود ۷.۵ درصد کاهش یافته است.

وی افزود: از کل مراجعان نزاع در طی این مدت ۶۳۷ نفر زن و ۲ هزار و ۷۱ نفر مرد بودند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته هر کدام به ترتیب حدود ۲۱.۵ و ۲ درصد کاهش را نشان می‌دهد.  

صفایی‌فرد گفت: در اسفند ماه ۹۸ نیز آمار مراجعان نزاع با دو درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال قبل به ۲ هزار و ۴۰۷ نفر رسیده است که از این تعداد یک هزار و ۸۲۴ نفر مرد و ۵۸۳ نفر زن بوده‌اند.  

وی خاطرنشان کرد: کل مراجعان مدعی صدمات نزاع در سال ۹۸ به ادارات پزشکی قانونی استان برابر با ۳۶ هزار و ۸۶۶ نفر بود که از این تعداد ۲۶ هزار و ۸۷۹ نفر مرد و ۹ هزار و ۹۸۷ نفر زن بودند.  

کد خبر 515373

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha