چهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳
۰ نفر

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: طی سه روز آینده در شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید داریم که در برخی نقاط با خیزش گرد و خاک همراه خواهد بود.

هوا باد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، صادق ضیاییان گفت: روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۷ و ۸ خرداد در برخی مناطق ساحلی خزر و طی ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در استان‌های واقع در دامنه‌های البرز مرکزی، زاگرس مرکزی و جنوبی و روز پنج‌شنبه علاوه بر این مناطق در بخش‌هایی از شمال غرب، رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: طی سه روز آینده در شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور در بعضی ساعات وزش باد شدید خواهیم داشت که در برخی مناطق به ویژه زابل با خیزش گرد و خاک همراه است.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به این که امروز شمال خلیج فارس مواج است، گفت: در سایر مناطق کشور طی پنج روز آینده پدیده جوی قابل توجهی نخواهیم داشت.

ضیاییان در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد و روز جمعه نیز صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 515361

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha