مجموع نظرات: ۱
چهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۱
۰ نفر

فرماندار شهرستان ملارد گفت: یکی از نیازهای ضروری این شهرستان برای رفع ۲۹ مشکل ترافیکی ایجاد تقاطع غیر هم‌سطح است.

ملارد

 به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، «سجاد برنجی» در جلسه شورای ترافیک این شهرستان اظهار کرد: طرح مطالعاتی این پروژه از سوی شهرداری ملارد در غرب استان تهران تهیه شده و در اختیار شورای ترافیک شهرستان قرار گرفته‌است.  

وی بر تسریع عملیات اجرایی این پروژه در کوتاه‌ترین زمان ممکن تاکید کرد و گفت: دستگاه‌های مسئول نظیر اداره کل راه و شهرسازی و مجموعه پلیس راهور موظفند تا ۲ هفته آینده نظر کارشناسی خود را در مورد این طرح اعلام کنند.

فرماندار ملارد افزود: براساس مطالعات کارشناسی و بررسی‌های صورت گرفته، حدود  ۲۹ مشکل ترافیکی در این شهرستان وجود دارد که باید با همکاری همه دستگاه‌ها و به مرور زمان آنها را حل کنیم.

برنجی اضافه کرد: باید با اولویت بندی مشکلات و در نظر گرفتن محدودیت منابع تمام مشکلات حل شود تا مسائل بیشتر در هم تنیده نشود.

وی گفت: بخشی از مشکلات ترافیک شهرستان ملارد را می‌توانیم با پتانسیل بخش خصوصی فعال کنیم تا مشکل کمبود اعتبار در برخی زمینه‌ها حل شود.

برنجی نصریح کرد: لازم است کمیته فنی زیرمجموعه شورای ترافیک تا ۲ هفته آینده به صورت جدی جلسه‌هایی را در زمینه مسائل ترافیکی شهرستان برگزار  و چشم اندازی را برای پایان سال‌جاری مشخص کند تا بتوانیم اعتبارات را به صورت کامل تخصیص دهیم.

فرماندار افزود: طی مکاتبه فرمانداری با مجموعه پلیس راهور شهرستان، ۱۸ نقطه حادثه‌ خیز ازسوی پلیس شناسایی شده است.

برنجی گفت: دستگاه‌های متولی شامل بخشداری ها، شهرداری ها، دهیاری ها و اداره راهداری اقدام های لازم را به قید فوریت در این زمینه انجام دهند چرا که این موضوع با جان و سلامت مردم در ارتباط است.

کد خبر 515294

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تهران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
    0 0
    باز هم تقاطع غیرهمسطح!! همه راه های دیگر امتحان شده؟