مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد از شکسته شدن پای جانشین یگان حفاظت این اداره کل در برخورد با خودروی متخلف قاچاق چوب بلوط خبر داد.

عمار آماده - جانشین یگان حفاظت محیط زیست استان كهگیلویه و بویراحمد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سید اسدالله هاشمی گفت: در ساعت یک و ۳۰ دقیقه بامداد دوم خرداد، مامورین یگان حفاظت محیط زیست حین گشت و کنترل شبانه متوجه حضور خودرویی در منطقه می‌شوند.

وی اظهار کرد: در راستای مقابله با افراد سود جو، طرح برخورد با قاچاقچیان منابع ملی در مناطق تحت مدیریت محیط زیست استان به شدت و با جدیت در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: مامورین به قصد توقیف خودرو با رعایت موارد قانونی اقدام می‌کنند، اما راننده ماشین به‌محض مشاهده مامورین محیط زیست، «عمار آماده» جانشین یگان حفاظت محیط زیست استان را زیر گرفته و متواری شده که متاسفانه باعث شکسته شدن پای راست وی می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد، هاشمی تصریح کرد: مامورین پس از کیلومترها موفق می‌شوند خودرو متخلف را توقیف و با هماهنگی مراجع قضایی و انتظامی اقدامات قانونی را انجام دهند.

کد خبر 515199

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha