مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد از شکسته شدن پای جانشین یگان حفاظت این اداره کل در برخورد با خودروی متخلف قاچاق چوب بلوط خبر داد.

عمار آماده - جانشین یگان حفاظت محیط زیست استان كهگیلویه و بویراحمد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سید اسدالله هاشمی گفت: در ساعت یک و ۳۰ دقیقه بامداد دوم خرداد، مامورین یگان حفاظت محیط زیست حین گشت و کنترل شبانه متوجه حضور خودرویی در منطقه می‌شوند.

وی اظهار کرد: در راستای مقابله با افراد سود جو، طرح برخورد با قاچاقچیان منابع ملی در مناطق تحت مدیریت محیط زیست استان به شدت و با جدیت در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: مامورین به قصد توقیف خودرو با رعایت موارد قانونی اقدام می‌کنند، اما راننده ماشین به‌محض مشاهده مامورین محیط زیست، «عمار آماده» جانشین یگان حفاظت محیط زیست استان را زیر گرفته و متواری شده که متاسفانه باعث شکسته شدن پای راست وی می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد، هاشمی تصریح کرد: مامورین پس از کیلومترها موفق می‌شوند خودرو متخلف را توقیف و با هماهنگی مراجع قضایی و انتظامی اقدامات قانونی را انجام دهند.

کد خبر 515199

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha