سه‌شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰
۰ نفر

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: تعرفه باشگاه‌های ورزشی استان اردبیل بین ۱۵ تا ۲۰ درصد در سال ۹۹ افزایش پیدا کرده است.  

باشگاه بدنسازی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سجاد انوشیروانی، مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل در جلسه بررسی تعرفه سال ۹۹ و نرخ گذاری و نظارت استان اردبیل گفت: تعرفه‌های باشگاه‌های ورزشی خصوصی که از کمیسیون ماده ۵ مجوز دریافت کردند نسبت به سال قبل به میزان ۲۰ درصد افزایش و همچنین تعرفه اماکن ورزشی دولتی واماکن واگذار شده از ماده ۸۸ نیز ۱۵ درصد افزایش یافته است.  

وی بیان کرد: با توجه به عدم اعمال افزایش برای خدمات ورزشی در اوقات فراغت در سال گذشته، تعرفه‌های فعالیت ورزشی در ۳ ماهه اول نسبت به سال ۹۷ افزایش ۲۰ درصدی داشته است.  

مدیر کل اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل بیان کرد: این افزایش قیمت با توجه به افزایش نرخ تعرفه و خسارت‌هایی که باشگاه داران در زمان شیوع ویروس کرونا دیده‌اند در نظر گرفته شده است، از طرفی تلاش کردیم افزایش تعرفه‌ها خیلی زیاد هم نباشد تا ورزشکاران دچار مشکل نشوند و مردم را نیز از فضای ورزشی دور نکند.  

انوشیروانی ضمن تاکید به بیمه ورزشکاران افزود: تمامی ورزشکاران باید برای اخذ بیمه ورزشی اقدام کنند و از تمرین ورزشکاران بدون کارت بیمه باید در باشگاه‌ها جدا ممانعت شود.  

وی بیان کرد: باشگاه‌ها و اماکن ورزشی خصوصی و دولتی نسبت به اخذ پروانه فعالیت ورزشی از کمیسیون ماده ۵ استان اقدام کنند.  

کد خبر 515158

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha