یکشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۸۷ - ۱۱:۰۵
۰ نفر

حسین قدیانی: اگر رئیس جمهور شدم تا سال آخر دور دوم، مشخص خواهم کرد که توسعه سیاسی بر توسعه اقتصادی، مقدم است یا اینکه چی.

به گزارش خبرنگار  عصرانه یکی از فعالین سیاسی که خودش را برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری آماده می‌کند، ضمن بیان مطلب فوق افزود: الان به 70 درصد، نه حالا بگو 17 درصد آمادگی رسیده‌ام و قصد دارم با تمرینات شبانه‌روزی زیرنظر مربیان بدنساز، خودم را برای رقابت با دیگر نامزدها آماده کنم. وی اظهار داشت: من برخلاف دیگران، چندان علاقه‌ای به تغییر وزرا ندارم، چرا که اصل بر خوب بودن آدم‌هاست.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: وزیر انتخاب کردن هم مثل زن گرفتن می‌ماند، به قول معروف؛ خدا یکی، زن یکی‌یکی، وزیر همان یکی! نامزد احتمالی انتخابات خاطر نشان کرد: من نه نفت را سر سفره  مردم می‌آورم، نه دمکراسی را، سفره مردم سالاد می‌خواهد و نوشابه! البته اگر غذای مردم، دیزی بود، گوشت کوبش با من!

وی در بخش دیگری از سخنانش ضمن تشریح برنامه‌های خود گفت: تا آنجا که در توان دارم سعی می‌کنم حاکمیت را دوگانه کنم، چراکه از یکنواختی خوشم نمی‌آید! فعال سیاسی ادامه داد: به جای حل کردن مشکلات معیشتی مردم، جلسات شب‌شعر برگزار می‌کنم تا مردم به آینده امیدوار شوند!

او اظهار داشت: بیکاری را به رژیم ساسانیان، تورم را به حکومت افشاریه، مشکل مسکن را به دوران مادها، گرانی را به رژیم قاجار، کمبود سیمان را به عصر پهلوی و وضع موجود را به دولت‌های سازندگی، اصلاحات و اصولگرا نسبت خواهم داد و زیربار هیچ مسئولیتی نخواهم رفت.

وی گفت: سعی‌ام بر این است که حتی‌المقدور حرف‌هایم قند در دل دشمن آب کند و اگر در این راه کشته شوم پس ای شمشیرها مرا دریابید! ایشان در ادامه تصریح کرد: اگر مردم مرا به ریاست جمهوری انتخاب کنند، ضمن جمع‌آوری گدایان از خیابان، «سیلورمن‌های دوبانده»‌را جایگزین ایشان می‌کنم.

وی گفت: حتی‌المقدور کفش‌های اسکیت می‌پوشم تا کسی جرأت نکند از من عبور کند! او ادامه داد: در هر نظامی برای روز مبادا افرادی را در آب نمک می‌خوابانند، ولی من به دلیل املاح موجود در آب‌نمک ترجیح می‌دهم در محلول اسید سولفوریک بمانم تا آب‌نمک! وی بیان داشت: برای رأی آوردن، در بیلبوردهای تبلیغاتی، از هیچ کاری دریغ نخواهم کرد.

این فعال سیاسی ادعا کرد: اگر مجلس به وزرای من رأی اعتماد ندهد، بهارستان را به توپ خواهم بست، البته از این توپ‌های 40 تیکه نه از آن توپ‌های دولایه! وی در پایان گفت: من قهرمان اگزیستانسیالیست‌ها هستم! و در برابر آمریکا از شیوه بادمجان و چماق استفاده خواهم کرد.

کد خبر 51513

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز