صندوق بازنشستگی کشوری اطلاعیه‌ای درخصوص شرط ارائه وام ازدواج به فرزندان بازنشستگان منتشر کرد.

صندوق بازنشستگی کشوری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایلنا، صندوق بازنشستگی کشوری طی اطلاعیه ای درخصوص ارائه تسهیلات ازدواج به فرزندان بازنشستگان اهلام کرد:

«به اطلاع بازنشستگان و وظیفه‌بگیران صندوق بازنشستگی کشوری می‌رساند که باتوجه به درخواست‌های مکرر عزیزان برای لحاظ کردن تاریخ عقد فرزندان بازنشستگان از ابتدای سال ۱۳۹۸ و دستور و تاکید مدیرعامل صندوق مبنی بر اجرایی شدن این درخواست، تاریخ عقدنامه فرزندان بازنشستگان، موظفین و همسر وظیفه‌بگیر برای دریافت تسهیلات ازدواج، از اول خرداد ۹۸ به اول فروردین ۹۸ تغییر یافت.

بنابراین فرزند یا نوه تحت تکفل بازنشستگان، موظفین و همسر وظیفه‌بگیر که برای اولین بار ازدواج می‌کنند و تاریخ عقدنامه ایشان در بازه زمانی اول فروردین ۹۸ تا ۳۱ اردیبهشت ۹۹ قرار دارد، می‌توانند برای دریافت تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی، نسبت به ثبت نام و ارسال اینترنتی مدارک خود اقدام کنند.

همچنین متقاضیانی که پیش از این و در سال گذشته اقدام به ثبت‌نام کرده و موفق به دریافت تسهیلات نشده‌اند، در صورت قرارگرفتن در بازه زمانی اعلام شده (اول فروردین ۹۸ تا ۳۱ اردیبهشت ۹۹) باید مجددا اقدام به ثبت‌نام و مدارک خود را ارسال کنند.»

کد خبر 514983

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اسماعیل ریگی IR ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
    2 0
    شماهنوزوام ازدواج سال 97روندادید.چرا این همه ظلم.محبت کرده جواب ما روبدید.
  • مریم IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
    2 0
    بنده سال ۹۷ ثبت نام کردم وهنوز وامی دریافت نکردم درمراجعه حصوری گفتند منابع مالی تامین نشدهوام پاریال رو نداده امسال ثبت نام میکنید بعد۹۷ رو هم حذف کرده شرط ثبت نام روتاریخ عقدفروردین ۹۸ گذاشتین پس فرزندان ما که ۹۷ عقد کردند ووام نگرفتند چی؟
    • زضا IR ۰۴:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
      0 2
      چکار کنیم که دومین سال 97 ازدواج کرده ولی وام نگرفتم و شما اکنون برای 98 ثبت نام میکنید !!؟؟؟ واقعا قصه چیه!؟؟ مشکل کجاست ؟؟ این تناقضات اینهمه بی انصافی از کجاست؟؟؟ وغیره
  • علیرضا IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
    0 1
    بسیار زیاد برای صندوق بازنشستگی متاسفم که برای یک وام اون هم با ده درصد سود که تمام مشخصات بازنشسته ها رو دارد این همه تصویر از کارمند .همسر کارمند .فرزند کارمند.همسر فرزند کارمند از تمام صفحات شناسنامه تمام صفحات .کارت ملی .سند ازدواج تمام صفحات و.....چرا اینقدر مشکل برا مردم درست میکنید .دولت الکترونیک همین است .من صد میلیون وام از بانک گرفتم فقط فتوکپی کارت ملی از من گرفتن حالا که بک بازنسشته تمام حقوق و زندگی او دست شماست این همه مسخره بازی چیه .خدا لعنت کنه همه شما مردم ازار ها
  • بهنازامیری IR ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
    0 0
    با سلام بنده که دخترم در اردیبهشت ۹۷ عقدکرده و هنوز به علت تورم وحقوق اندک بازنشستگی نتوانستم جهیزیه فر زندم را تهیه کنم تا بعداز ۲سال گذشت ازعقدشون بفرستم خونه بخت وازوام بازنشستگی هم تا الان هیچ اطلاعی نداشتم چه باید بکنم حالا که اطلاع نداشتم وقبلا ثبت نکردم ایاباید حقم تضییع شود .اگرهربازنشسته سهمی ازاین صندوق دارد و این وام نقشه پس بی اطلاعی وثبت نام نکردن دلیل نمیشه که وام تعلق نگیره پس لطفا اصلاح بفرمائید هربازنشسته که فرزند مزدوج دارد و این وام را دریافت نکرده مشمول طرح شود وام
  • سما IR ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    2 0
    با سلام افرادی که شاملشون میشد اما واریز نکردند برای پی گیری با چه شماره ای باید تماس بگیرند ؟