کارآفرین میلیاردر و مالک تسلا همراه همسر خواننده‌اش گرایمز تصمیم گرفتند نام عجیب فرزندشان را از X Æ A-۱۲ به X Æ A-Xii تغییر بدهند تا آسان‌تر خوانده شود.

ايلان ماسك و گرايمز

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از گاردین، با این کار ماسک و گرایمز امید تمام هواداران آنها برای قابل تحمل‌تر شدن نام نوزادشان یک کار پیش‌بینی‌نشده کردند و با برداشتن عدد ۱۲ آخر آن، سه حرف Xii را جایش گذاشتند. خبر این دگرگونی بزرگ را گرایمز در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت و هر چند برای آن توضیح نداد اما در پاسخ به سئوال یکی از کاربران نوشت: «راستش را بخواهید اعداد رومی زیباتر به نظر می‌رسند.» بر اساس قانون کالیفرنیا، برای گذاشتن نام بچه‌ها فقط می‌توان از ۲۶ حرف الفبای انگلیسی استفاده کرد.

مالک شرکت‌های تسلا و اسپیس‌ایکس و همسرش گرایمز پیش‌تر هر کدام روایت‌هایی متفاوت از معنی نام برگزیده فرزندشان ارائه کرده بودند اما کمتر کسی می‌تواند با شنیدن توضیح پدر و مادر هم نام کودک را درست و بدون لکنت زبان بگوید. ماسک از ازدواج اول خود با جاستین ویلسن، نویسنده کانادایی پنج فرزند دارد که همه آنها پسرند؛ دوقلوها اگزاویه و گریفین دوقلو هستند و یک سه‌قلو به نام‌های دیمین، ساکسن و کای. فرزند اول آنها نوادا فقط ۱۰ هفته زنده ماند و به دلیل نارسایی از دنیا رفت.

کد خبر 514939

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار خانواده

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha