کارآفرین میلیاردر و مالک تسلا همراه همسر خواننده‌اش گرایمز تصمیم گرفتند نام عجیب فرزندشان را از X Æ A-۱۲ به X Æ A-Xii تغییر بدهند تا آسان‌تر خوانده شود.

ايلان ماسك و گرايمز

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از گاردین، با این کار ماسک و گرایمز امید تمام هواداران آنها برای قابل تحمل‌تر شدن نام نوزادشان یک کار پیش‌بینی‌نشده کردند و با برداشتن عدد ۱۲ آخر آن، سه حرف Xii را جایش گذاشتند. خبر این دگرگونی بزرگ را گرایمز در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت و هر چند برای آن توضیح نداد اما در پاسخ به سئوال یکی از کاربران نوشت: «راستش را بخواهید اعداد رومی زیباتر به نظر می‌رسند.» بر اساس قانون کالیفرنیا، برای گذاشتن نام بچه‌ها فقط می‌توان از ۲۶ حرف الفبای انگلیسی استفاده کرد.

مالک شرکت‌های تسلا و اسپیس‌ایکس و همسرش گرایمز پیش‌تر هر کدام روایت‌هایی متفاوت از معنی نام برگزیده فرزندشان ارائه کرده بودند اما کمتر کسی می‌تواند با شنیدن توضیح پدر و مادر هم نام کودک را درست و بدون لکنت زبان بگوید. ماسک از ازدواج اول خود با جاستین ویلسن، نویسنده کانادایی پنج فرزند دارد که همه آنها پسرند؛ دوقلوها اگزاویه و گریفین دوقلو هستند و یک سه‌قلو به نام‌های دیمین، ساکسن و کای. فرزند اول آنها نوادا فقط ۱۰ هفته زنده ماند و به دلیل نارسایی از دنیا رفت.

کد خبر 514939

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha