ایلان ماسک، غول میلیاردر دنیای فناوری و همسر خواننده‌اش گرایمز نام نخستین فرزند مشترک خود را X Æ A-۱۲ گذاشته‌اند.

ایلان ماسک و همسرش گرایمز

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از گاردین، وقتی یکی از ۳۳.۷ میلیون دنبال‌کننده صفحه توییتر ماسک از او خواست نام فرزندش را بگوید، رئیس تسلا و اسپیس‌ایکس فقط یک عبارت نوشت که به نظر می‌رسید بیشتر شبیه یک عبارت ریاضی است.

حالا که نام فرزند ماسک و گرایمز در توییتر ترند شده، رقابتی بامزه هم برای شیوه گفتن این نام درگرفته است. چه کسی می‌تواند بگوید X Æ A-۱۲ چگونه تلفظ می‌شود؟ اصلا پدر و مادر این نوزاد او را در خانه چه صدا می‌کنند؟ پاسخ این پرسش‌ها در یک توییت گرایمز نهفته بود که اندکی از راز نام کودک را گشود و کاربران همچنان به گمانه‌زنی خود برای رازگشایی ادامه دادند.

به نظر می‌رسد ماسک و گرایمز یک نام رمزی برای فرزند خود برگزیده‌اند و شاید در آینده از آن رونمایی کنند اما چه حکمتی است که در سال‌های اخیر مردم و ستاره‌ها به انتخاب نام‌های عجیب و غریب برای فرزندان خود روی آورده‌اند؟ اپل، موزز، شیلاه، پکس و البته کل-ال که نیکلاس کیج آن را روی فرزند خود گذاشته است.

برخی معتقدند در آینده نزدیک باید منتظر کودکانی باشیم که پدر و مادر از یک یا چند ایموجی برای نامیدنش بهره برده‌اند. شاید باور کردنش سخت باشد اما ۱۴۱ کودک در دنیا «تسلا» نامیده شده‌اند که نام شرکت خودروسازی ماسک است. هر چند این موج‌ها زودگذرند و بچه‌ها دوباره نام‌هایی آشنا خواهند داشت.

کد خبر 508880

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha