وزیر راه از افزایش هشت برابری خطوط پروازی فرودگاه رامسر و بهره مندی از ۱۶ خط پروازی به مردم غرب مازندران خبر داد.

فرودگاه رامسر

به گزارش همشهری آنلاین، وزیر راه و شهرسازی افزایش هشت برابری خطوط پروازی فرودگاه رامسر و بهره مندی از ۱۶ خط پروازی را هدیه دولت به مردم غرب مازندران برای دسترسی به تمام نقاط کشور خواند که حتی قادر است به استان های همجوار نیز خدمات رسانی کند.

به گزارش ایرنا، محمد اسلامی امروز دوشنبه 5 خرداد، که برای بهره برداری از باند جدید فرودگاه رامسر که مازندران سفر کرده است در جمع خبرنگاران گفت :‌ افزایش هشت برابری خطوط پروازی در فرودگاه رامسر به معنای افزایش خدمات رسانی قابل لمس دولت برای مردم و بهره مندی از خدمات مناسب است.

وی افزود:‌  فرودگاه رامسر به عنوان یکی از قطب های گردشگری کشور و میزبان کنوانسیون بین الملی تالاب ها نقش مهمی در جهت رونق و شکوفایی غرب مازندران و شرق گیلان ایفا می کند.

اسلامی روزهای تعطیلی این فرودگاه و محدودیت های اعمال شده برای ان را برای مردم این منطقه ناخوشایند توصیف کرد و افزود: با توجه به اینکه توسعه فرودگاه به صورت گام به گام انجام می شود رفع موانع باقی مانده را نیز از اقدامات پیش روی دولت خواند.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه برای مدتی با اعمال محدودیت ها پرواز در فرودگاه رامسر متوقف شد، افزود: در جریان اقدامات انجام شده برای برطرف کردن موانع باند جدید و ایمنی  پروازه ها مدتی پروازها انجام نگرفت ولی امروز اولین پرواز ایرباس به این فرودگاه انجام شده که امیدوارم به مرور تمامی ۱۶ خط پروازی برای آسایش مردم در دسترس مردم قرار گیرد.

عملیات اجرایی طرح توسعه ملی فرودگاه رامسر از سال ۱۳۸۸ آغاز شد و طبق وعده مسئولان وقت قرار بود این طرح به مدت ۲ سال به بهره برداری برسد ولی بنا به دلایلی از جمله کمبود اعتبار و نیز وجود برخی از موانع این طرح به سرانجام نرسید و نیمه کاره باقی ماند.    

فرودگاه شهرستان گردشگرپذیر رامسر با قدمتی بیش از۵۰ سال یکی از زیباترین فرودگاه های شمال کشور است که در ضلع شمالی شهر و در حاشیه دریا خزر قرار دارد و طبق اسناد موجود ساخت آن به سال ۱۳۴۲ باز می گردد .

شهرستان ۸۰ هزار نفری رامسر به دلیل موقعیت های خاصی گردشگری و آب و هوایی همه ساله پذیرای میلیونها مسافر و گردشگر داخلی و خارجی است.

کد خبر 514757

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha