اداره کل مدیریت بحران خوزستان در پی وقوع زمین لرزه ۳.۴ ریشتری در شهرستان ایذه به چهار شهرستان خوزستان اعلام آماده‌باش کرد.

زلزله

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، در پی وقوع زمین‌لرزه ۳.۴ ریشتری پیش از ظهر دوشنبه ۵ خرداد اداره کل مدیریت بحران استان خوزستان به شهرستان‌های ایذه، باغملک، رامهرمز و هفتکل اعلام آماده‌باش کرد.

با وجود اینکه تا لحظه مخابره خبر هیچ‌گونه خسارتی جانی و مالی گزارش نشده است، اما به منظور پیشگیری از هر گونه حادثه احتمالی این آماده باش صادر شده است.

براساس این آماده‌باش از فرمانداران خواسته شده ضمن ماندن در محل خدمت و ترک نکردن پست خود بدون هماهنگی و موافقت ستاد مدیریت بحران استان؛ نسبت به اتخاذ تمهیدات لازم برای آمادگی و مقابله با حوادث احتمالی و اعلام آخرین وضعیت و حوادث به‌وقوع پیوسته و آمادگی و استقرار مراکز درمانی سیار و فوریت‌های پزشکی در محل‌های موردنیاز اقدام کنند.

همچنین به  هلال احمر برای فراهم ساختن امکانات مورد نیاز و سایر تدابیر لازم برای پیشگیری یا کاهش آثار حوادث احتمالی ابلاغ شده است.

روز گذشته نیز زمین‌لرزه ای به بزرگی ۵.۲ ریشتر منطقه دو گنبدان کهگیوله و بویر احمد را لرزاند که لرزش‌های آن در برخی شهرهای خوزستان از جمله ایذه حس شد و مردم را از خانه‌های خود به بیرون کشاند.

کد خبر 514728

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha