دوشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۵
۰ نفر

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران گفت: طرح جامع فرودگاه رامسر در غرب مازندران تهیه و تصویب شده و آماده ابلاغ است.

فرودگاه رامسر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، «سعدالله وطن خواه» گفت: طرح توسعه فرودگاه رامسر که  از سال ۱۳۸۸ آغاز شده بود، طی ۱۱ سال به اتمام و بهره‌برداری رسید.

وی افزود: موانع موجود در اطراف باند فرودگاه رامسر سبب عدم استفاده مناسب از باند جدید این فرودگاه شده‌است که در حال رفع موانع هستیم.

مدیر کل فرودگاه‌های استان مازندران گفت: رفع موانع پروازی، چشم انداز خوبی برای توسعه بخش گردشگری ایجاد می‌کند.

وی افزود: طرح جامع فرودگاه رامسر در یک سال گذشته تصویب شده و در حال مطالعه و آماده ابلاغ است و با اجرای آن و شروع پروازهای بدنه باریک با ظرفیت‌های متوسط نیاز به توسعه ترمینال و توسعه اپرون و ساختمان‌های جانبی دارد که طرح‌های توسعه آغاز خواهد شد.

وطن خواه تصریح کرد: با بهره برداری از باند جدید فرودگاه رامسر پروازها توسط شرکت‌های هواپیمایی بسته به میزان تقاضا و ظرفیت پروازی انجام می‌شود و با وضعیت کنونی مسیرهای پروازی در ۵ شهر شیراز، اهواز، مشهد، کیش و اصفهان اضافه و تعداد سایت پروازها در طول هفته به ۴ برابر افزایش پیدا خواهد کرد.

وی گفت: شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی به علت درآمدهای محدود، هزینه‌های ارزی و درآمدهای ریالی پاسخگوی رفع موانع پروازی فرودگاه رامسر نیست و نیازمند عزم ملی برای بهره‌برداری مناسب از باند جدید فرودگاه رامسر هستیم.

وطن‌خواه افزود: فرودگاه‌های کشور ضررده هستند، اما به لحاظ تعهد اجتماعی که داریم برای  خدمت بهتر به مردم تلاش خواهیم کرد.

وی گفت: روند توسعه فرودگاه رامسر در افق ۱۵ ساله شامل ساختمان ترمینال، ساختمان آتش نشانی، توسعه اپرون جدید و بخشی از ساختمان‌های حفاظتی است.

کد خبر 514684

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مازندران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha