ترامپ که پیش‌تر با CNN در افتاده بود اکنون معقتد است که شکبه فاکس نیوز هم هیچ کمکی به او نکرده و یک عده آشغال آنجا هستند. این شبکه اخیرا اعلام کرد بایدن در نظرسنجی‌ها از ترامپ پیشی گرفته است.

دانلد ترامپ

به گزارش همشهری آنلاین، ترامپ که این روزها عصبانی به نظر می‌رسد، این بار شبکه وابسته به حزب‌اش را به باد انتقاد گرفت و اظهار داشت که این شبکه هیچ کمکی به حزب جمهوری‌خواه و وی نکرده و برخی آدم‌های آنجا آشغال هستند.

ساعاتی پس از حمله ترامپ به فاکس نیوز، این رسانه نتایج یک نظر سنجی فاجعه آمیز را منتشر کرد که ترامپ را عقب تر از بایدن نشان می دهد

در این نظر سنجی،  بایدن ۱۷ امتیاز در امور درمانی، ۹ امتیاز در مبارزه با کرونا، ۶ امتیاز در مقابله با چین، و ۸ امتیاز در سطح ملی از ترامپ جلوتر است. 

  • نظرسنجی فاکس نیوز: برتری بایدن با ۴۸ درصد آرأ بر ترامپ با ۴۰ درصد آرأ

نتایج تازه‌ترین نظرسنجی سراسری شبکه فاکس نیوز نشان می‌دهد که برتری جو بایدن بر دونالد ترامپ در میان رای‌دهندگان آمریکایی به ۸ درصد افزایش یافته است.نتایج این نظرسنجی که روز پنجشنبه منتشر شد، حاکی است که بایدن معاون سابق رییس جمهوری آمریکا از حمایت ۴۸ درصدی رای‌دهندگان و ترامپ رییس جمهوری فعلی این کشور از حمایت ۴۰ درصدی برخوردار است. همچنین ۱۱ درصد از رای‌دهندگان نیز گفته اند که هنوز درباره نامزد مورد نظر خود در انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر تصمیم نگرفته‌اند یا به نامزد دیگری غیر از بایدن و ترامپ رای خواهند داد.بایدن و ترامپ در نظرسنجی ماه گذشته فاکس نیوز هر کدام از حمایت ۴۲ درصدی رای‌دهندگان برخوردار بودند. 

کد خبر 514331

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha