یک فروند هواپیمای ایرباس A۳۲۰ متعلق به خطوط هوایی پاکستان اندکی پیش از فرود آمدن در فرودگاه کراچی به دلایل نامعلوم در مناطق مسکونی نزدیک فرودگاه سقوط کرد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از بی‌بی‌سی، سخنگوی سازمان هواپیمایی پاکستان به خبرگزاری فرانسه اعلام کرد به احتمال فراوان ۹۹ نفر مسافر این هواپیما بوده‌اند که هشت خدمه هم داشته است. علت حادثه در دست بررسی است اما دود شدید ناشی از زمین خوردن هواپیما در منطقه مسکونی نزدیک فرودگاه کراچی به هوا بلند شده و از فاصله‌های بسیار دور هم پیداست. با برخورد هواپیما به زمین چند ساختمان ویران شده‌اند و به احتمال فراوان آمار قربانیان حادثه بسیار بیشتر خواهد بود.

هواپیمای ایرباس A۳۲۰ خطوط هوایی بین‌المللی پاکستان ساعت ۱۳ امروز به وقت محلی از فرودگاه لاهور برخاسته بود و پس حدود ۹۰ دقیقه پرواز و پشت سر گذاشتن ۱۰۲۰ کیلومتر مسافت کمتر از یک دقیقه تا نشستن در باند فرودگاه کراچی در ساعت ۱۴:۴۵ فاصله داشت اما ناگهان به زمین سقوط کرد و آتش گرفت. گفته می‌شود همه ۱۰۷ مسافر و خدمه هواپیما در این سانحه دردناک جان باخته‌اند.

کد خبر 514154

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیا و اقیانوسیه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
    0 0
    پس حدود هفت ساعت پرواز و پشت سر گذاشتن ۱۰۲۰ کیلومتر هفت ساعت هواپیما ۱۰۲۰ گیلومتر رفته ؟ با قاطر میرفتن زود تر میرسیدن
    • س زرفرون JP ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
      2 0
      شما درمحاسبه ازچه فرمولی استفاده کردی که۱۰۴دقیقه مدت زمان پرواز هواپیمای سقوط کرده را ۷ ساعت نتیجه گیری کردی??!!!!!
  • عید زرفرون JP ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
    4 0
    با در نظر گرفتن ساعت برخاستن هواپیما در ساعت۱۳ وساعت فرود۱۴:۴۵وساعت سقوط هواپیما که در متن خبر یک دقیقه قبل از فرود ذکر شده هواپیمابعد از۱۰۴ دقیقه پرواز سقوط کرده نه بعد از ۹۰ دقیقه پرواز۔در درج خبرها کمی دقت شود بد نیست۔
  • فری IR ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
    0 0
    هواپیما فقط بوئینگ امریکا ۸۵ درصد هواپیما دنیا بوئینگ هست