فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری ۱۴ سارق طی ۲۴ ساعت اخیر با تلاش ماموران پلیس شهرستان خبر داد.

بسته حوادث

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ "حسین براری" اظهار کرد: سارقان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای آن‌ها برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

او ادامه داد: علاوه بر آن ماموران پلیس شهرستان کرمانشاه موفق به کشف ۹ فقره سرقت که عمده آن‌ها مربوط به قطعات خودرو و اماکن عمومی و خصوصی بود، شدند.

سرهنگ براری در پایان گفت: با توجه به رضایت شهروندان از اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی، اجرای مستمر این گونه طرح‌ها در دستور کار پلیس کرمانشاه قرار دارد.

دستگیری ۲۱ خرده فروش مواد مخدر در سرپل ذهاب

فرمانده انتظامی سرپل ذهاب از دستگیری ۲۱ خرده فروش مواد مخدر در این شهرستان و با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

 سرهنگ "منوچهر رضایی" اظهار کرد: خرده‌فروشان دستگیر شده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

او ادامه داد: همچنین در بازرسی از نقاط آلوده شهرستان سرپل ذهاب، بیش از ۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد.

کشف ۴۶ فقره سرقت در هرسین

فرمانده انتظامی هرسین گفت: با تلاش ماموران انتظامی شهرستان، ۴۶ فقره سرقت در اردیبهشت امسال کشف شد.

سرهنگ "همت علی شکری" اظهار کرد: با تلاش‌های صورت گرفته شاهد کاهش ۱۹ درصدی سرقت‌ها در سطح شهرستان طی اردیبهشت امسال نیز بوده‌ایم.

او ادامه داد: عمده سرقت‌های کشف شده مربوط به سرقت قطعات خودرو، منزل ومعابر عمومی و اماکن خصوصی بوده است.

سرهنگ شکری بیان کرد: همچنین در ماه گذشته ۳۲ سارق نیز دستگیر و برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

دستگیری ۳۹ قاچاقچی و توقیف ۱۹ دستگاه خودرو

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از اجرای دومین طرح بزرگ مبارزه با قاچاق کالا و ارز خبر داد و گفت: در این طرح حدود ۸۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق با تلاش ماموران پلیس استان و کارهای اطلاعاتی کشف شد.

سردار "علی اکبر جاویدان" در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از جمله کشفیات‌های صورت گرفته می‌توان به کشف ۶۳۱ راس دام، یک هزار و ۹۵۰ عدد ماسک، ۹ هزار بسته توتون، ۳۷ هزار و ۱۴ عدد انواع لوازم خانگی و ۲ هزار و ۷۴۰ عدد دارو اشاره کرد.

او ادامه داد: کشف ۲۱۳ هزار نخ سیگار، ۴۰ قطعه ماهی، ۴۰۰ لیتر گازوئیل، ۵ تن کودشیمایی، ۳ تن ذرت، ۷۱۴ عدد انواع لوازم یدکی خودرو، ۱۷ قبضه اسلحه شکاری و جنگی و ۴۶ عدد فشنگ از دیگر کشفیات انجام شده بوده است.

سردار جاویدان بیان کرد: ارزش محموله‌های کشف شده طبق نظر کارشناسان به حدود ۵۲ میلیارد ریال می‌رسد.

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه یادآوری کرد: در همین راستا ۳۸ پرونده تشکیل و به مراجع قضائی ارسال، ۳۹ قاچاقچی دستگیر و ۱۹ خودروی متعلق به آن‌ها توقیف و روانه پارکینگ شد.

او ادامه داد: همچنین طی ۷۲ ساعت اخیر پلیس کرمانشاه با انجام کارهای اطلاعاتی و در عملیاتی مشترک با پلیس لرستان موفق به کشف یک هزار و ۴۵۲ جفت کفش، ۵ هزار و ۹۷۸ عدد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، ۴۳۶ طاقه پارچه به متراژ ۲۸ هزار و ۹۰۲ متر و ۳۳۹ عدد هدفون بلوتوثی شد.

سردار جاویدان ارزش این محموله را نیز طبق نظر کارشناسان ۲۸ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: مبارزه با پدیده قاچاق و دستگیری قاچاقچیان جزو اولویت‌های امسال پلیس کرمانشاه است.

کد خبر 514133
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha