شهردار ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این شهرستان سبب تعطیلی دستفروشان برای جلوگیری از انتشار این ویروس شده است، در همین راستا هرگونه دستفروشی در سطح شهر و معابر این منطقه ممنوع است.

دستفروشی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، نوراحمد درخوش جمعه ۲ خرداد اظهار کرد: در شرایط کنونی و با توجه به هشدارهای ستاد مقابله با کرونا و مراجع بهداشتی مبنی بر اوج گیری ویروس کرونا در جنوب سیستان و بلوچستان و شهر ایرانشهر هرگونه دستفروشی در سطح شهر و معابر این منطقه ممنوع است.

وی افزود: دست فروشی، تجمعات عمومی عامل خطرساز شیوع ویروس کروناست که مرگبار بودن آن قابل انکار نیست، لذا با هر گونه گستراندن بساط و بی‌توجهی به هشدارهای ستاد مقابله با کرونا و به خطر انداختن امنیت و سلامت عمومی مطابق قانون برخورد جدی خواهد شد.

شهردار ایرانشهر افزود: مجموعه‌های وابسته به شهرداری از همان ابتدا در مسیر رعایت پروتکل‌های ابلاغی از سوی مراجع مقابله با کرونا قدم برداشته است، این اقدام شهرداری مطابق با بند ۲ از ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها برای حفظ سلامت دستفروشان و شهروندان است.

وی خاطرنشان کرد: بر همین مبنا از فردا همزمان با تعطیلی دکه بازارها و بازار روز هرگونه سدمعبر و دستفروشی در معابر منتهی به بازارها به دلیل اینکه عامل شیوع کرونا و تهدید سلامت همه شهروندان هستند ممنوع است.

کد خبر 514117

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیستان و بلوچستان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha