پنجشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۳
۰ نفر

رئیس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه گنبدکاووس اعلام کرد که تحویل سهمیه نفت سفید هشت هزار خانوار شهرستان‌های گنبدکاووس، آزادشهر و رامیان در شرق گلستان با استفاده از کارت‌بانکی آغاز شد.

نفت سفید

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، هادی قزل سفلی پنج‌شنبه اول خرداد اظهار کرد: سهمیه نفت سفید این تعداد خانوار پیش‌ازاین از طریق کالابرگ‌های کاغذی توزیع می‌شد.

وی گفت: شهروندان تا سه ماه فرصت دارند نخستین سهمیه نفت سفید امسال خود را دریافت کنند.

قزل سفلی حذف کاغذ و جلوگیری از سوء استفاده‌های احتمالی را از مهم‌ترین اهداف طرح توزیع نفت سفید با کارت‌بانکی دانست و افزود: اجرای این طرح از دو سال پیش و از طریق فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها، شوراها، دهیاران و عاملین توزیع نفت سفید در این شهرستان‌ها اطلاع‌رسانی شده بود.

رئیس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه گنبدکاووس استان گلستان اظهار کرد: بر اساس تصمیم شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، با راه‌اندازی زیرساخت بانکی و با استفاده از کارت‌بانکی عضو شتاب سرپرست خانوار، سهمیه نفت سفید در کارت‌ بانکی ذخیره می‌شود.

قزل سفلی ادامه داد: قیمت هرلیتر نفت سفید ۱۵۰ تومان است که مبلغ آن از کارت‌بانکی عضو شتاب سرپرست خانوار کسر می‌شود.

وی همچنین گفت: توزیع سهمیه نفت گاز جامعه هدف به‌ویژه کشاورزان و ماشین‌آلات آنها از طریق کارت‌بانکی در دستور کار شرکت ملی نفت کشور قرار دارد و به‌زودی در گلستان اجرا خواهد شد.

سه شهرستان گنبدکاووس، آزادشهر و رامیان در مجموع حدود ۶۰۰ هزار نفر جمعیت دارند.

کد خبر 513874

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha