مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۳
۰ نفر

مدیرکل منابع و طبیعی و آبخیزداری همدان گفت: چند تن از مأموران حفاظت منابع طبیعی این استان در حین انجام‌وظیفه و ابلاغ احکام قاضی به متخلفان و سودجویان منابع طبیعی در روستای «یلفان» شهر همدان مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

تخریب

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، اسفندیار خزائی چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت بیان کرد: در پی اخذ دستور قضائی تیمی از مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی به همراه مأموران پاسگاه انتظامی آبشینه برای ابلاغ و اجرای حکم قضائی شامل قلع‌وقمع بنای غیرمجاز و باز پس گرفتن اراضی ملی راهی روستای یلفان از توابع بخش مرکزی همدان شدند.

وی اضافه کرد: هنگام اتمام فرایند اجرای حکم چندین نفر از اهالی این روستا پس از مشاهده دور شدن خودرو پاسگاه انتظامی به خودرو اداره منابع طبیعی حمله‌ور شده و اقدام به ضرب و شتم و فحاشی به مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی کردند.

مدیرکل منابع و طبیعی و آبخیزداری همدان اظهار کرد: ۲ تن از مأموران یگان حفاظت محیط‌زیست از ناحیه سروصورت مجروح شدند اما جراحت آن‌ها به حدی نیست که نیاز به بستری در بیمارستان باشد.

خزائی ادامه داد: در این درگیری افراد متخلف با استفاده از چوب و پرتاب سنگ به سمت خودرو پیکاب این اداره کل به این وسیله نقلیه نیز خسارت جدی وارد کردند بااین‌وجود متخلفان شناسایی‌شده و با دستور مقام قضایی، آن‌ها به‌زودی دستگیر می‌شوند.

مدیرکل منابع و طبیعی و آبخیزداری همدان بیان کرد: همچنین با دستور مقام قضایی مقرر شد یک مشاور املاک فعال در این روستا پلمب شود همچنین پلیس پیشگیری انتظامی همدان همراهی و همکاری بیشتری در تأمین امنیت نیروها داشته باشند.

وی بیان کرد: اجازه زمین‌خواری و تخریب و تصرف عرصه‌های جنگلی و مرتعی داده نمی‌شود، سال گذشته بیش از ۷۰۰ هکتار از اراضی ملی این استان از دست متصرفان باز پس گرفته شد.

کد خبر 513782

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha