مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲
۰ نفر

رئیس کل دادگستری کرمان از پیگیری دستگاه قضایی استان برای تعیین تکلیف کارگران زغال‌سنگ خبر داد.

شرکت زغال‌سنگ کرمان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمان، یدالله موحد گفت: در این رابطه نشست مشترکی با مدیرعامل صندوق بازنشستگی و استاندار کرمان برگزار شده است.

وی ادامه داد: جلساتی با مدیرعامل صندوق بازنشستگی و استاندار کرمان به منظور تعیین تکلیف کارگران زغال‌سنگ برگزار شده است. علاوه بر این نشست، پیگیری‌های بعدی از سوی دستگاه قضایی در راستای دفاع از حقوق عامه در حوزه کارگری انجام خواهد شد.

موحد تصریح کرد: حمایت از تولید در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان جهش تولید نامگذاری شده، یک راهبرد اصلی است و تمامی مجموعه‌های مربوطه باید در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: جهش تولید مسئولیتی بزرگ، امر ولایی، حکم شرعی و وظیفه وجدانی است و باید با استفاده حداکثری از تمامی ظرفیت‌های موجود محقق شود.

موحد اظهار کرد: پشتوانه حمایت قضایی از واحدهای تولیدی و صنعتی زمینه تداوم فعالیت‌های این واحدها را با رعایت موازین قانونی و در راستای رفع موانع تولید فراهم می‌کند زیرا با وجود حمایت‌های قضایی از طرفین دست‌اندرکار در جهش تولید، ضمانت اجرای مصوبات پررنگ‌تر بوده و هر یک از طرفین با مسئولیت‌پذیری بیشتری نسبت به اجرای تعهدات خود اقدام خواهند کرد.

کد خبر 513683

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha