این گفته ها یعنی از اساس آزمون گزینه جدی حضور در ناپولی نبوده اما آنچه که پیرامون این بازیکن اتفاق افتاد اشاره به این داشت که مسئولان این باشگاه ایتالیایی هرگز از مذاکرات لحظه ای خود دست بر نداشته و همچنان در حال چانه زنی برای این انتقال هستند

آزمون

به گزارش همشهری آنلاین بعد از انتشار اخبار تکراری در خصوص انتقال سردار آزمون به لیگ های معتبر اروپایی و خصوصا ماجرای کشدار ترانسفرش به ناپولی حالا یکی از مسئولان این باشگاه اعلام کرده که این انتقال صورت  نخواهد پذیرفت وینچنزو مورابیتو، واسطه ناپولی برای مذاکره با زنیت در جذب آزمون گفت: «آزمون حداقل خواسته های ناپولی را ندارد. مطمئنا رتبه بندی خاصی برای مذاکره با او وجود داشته ولی به صورت جدی انجام نشده است. من معتقدم که این قرارداد به سرانجام نمی رسد و انتقال انجام نمی شود.»

 این گفته ها یعنی از اساس آزمون گزینه جدی حضور در ناپولی نبوده اما آنچه که پیرامون این بازیکن اتفاق افتاد اشاره به این داشت که مسئولان این باشگاه ایتالیایی هرگز از مذاکرات لحظه ای خود دست بر نداشته و همچنان در حال چانه زنی برای این انتقال هستند. ماجرایی که  اخیرا صدای مهاجم ملی پوش کشورمان را هم درآورده و آزمون اعلام کرده بود که هرگز به این شکل دنبال حضور در رسانه ها نیست.

کد خبر 513562

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha