مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۶
۰ نفر

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قزوین گفت: مهندسان بومی این استان از این پس در اولویت تهیه و بازنگری طرح‌های هادی روستایی قرار دارند.

مسكن بومي

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، علی خانجانیان گفت: با توجه به اینکه استان قزوین در حوزه شرکت‌های خصوصی مشاور با کمبودهایی روبرو است، در گذشته برای تهیه و حتی بازنگری طرح هادی از ظرفیت سایر استان‌های همجوار بهره‌مند بودیم.

وی گفت: در راستای ارتقا بخشیدن به سطح دانش مهندسان رشته شهرسازی استان، سیاست سال جاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، استفاده از ظرفیت و توانمندی‌های مهندسان بومی دارای پروانه اشتغال و عضو نظام مهندسی ساختمان جهت تهیه طرح هادی روستایی استان خواهد بود.

خانجانیان افزودد: مهندسان بومی قزوین متقاضی برای تهیه طرح هادی و بازنگری آن می‌توانند با مراجعه به سامانه moshaveran.bonyadmaskan.com با دریافت فرم‌های مرتبط و تکمیل آن تا پایان وقت اداری دهم خرداد ماه آینده آن را به معاونت عمرانی روستایی این نهاد تحویل دهند.

وی گفت: دارا بودن مدرک فوق لیسانس و یا لیسانس شهرسازی، پروانه اشتغال به کار و سابقه در تهیه طرح هادی روستایی از الزامات و شرایط شرکت در تهیه و بازنگری این طرح است.

سال گذشته طرح هادی ۷۲ روستای استان با ۱۸ میلیارد ریال اعتبار از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قزوین در دستور کار قرار گرفت.

استان قزوین ۸۲۴ روستای دارای سکنه و ۶۳۰ دهیاری دارد.

کد خبر 513551

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha