مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳
۰ نفر

مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کرمان گفت: فاز اول بازگشایی کتابخانه‌ها از دیروز، ۲۹ اردیبهشت اجرا شده است. در این فاز با حضور کتابداران در محل کار نسبت به آماده‌سازی کتابخانه‌ها، ثبت و ساماندهی و به‌روزرسانی اطلاعات در سامانه مدیریت کتابخانه‌ها اقدام می‌شود.

کتابخانه‌ها و سالن‌های مطالعاتی قزوین به علت کرونا تعطیل شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، احمد وفایی بیان کرد: در حال حاضر اجازه بازگشایی بخش‌های امانت کتاب و حضور اعضا در محیط کتابخانه‌ها را نداریم.  تصمیم‌گیری در این زمینه در سطح ملی است و در استان تصمیمی اتخاذ نمی‌شود.

او افزود: کتابخانه‌های استان کرمان در فضای مجازی معرفی شده‌اند. این اقدامات در دوران تعطیلی هم در فضای مجازی انجام می‌شد.

مدیرکل کتابخانه‌های استان اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به ابلاغ ستاد ملی کرونا اجازه بازگشایی بخش‌های امانت کتاب و حضور اعضا در محیط کتابخانه‌ها را نداریم.

وفایی ادامه داد: در زمینه فعالیت کتابخانه‌ها تابع تصمیمات کشوری هستیم. میز و صندلی‌ها در سالن مطالعه کتابخانه مرکزی کرمان و سایر کتابخانه‌های استان با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی چیده شده است و منتظر دستور بازگشایی هستیم.

مدیرکل کتابخانه‌های استان بیان کرد: ضدعفونی کتاب‌ها دشوار است. باید توجه داشت که امانت، جابه‌جایی و دست به دست شدن کتاب‌ها می‌تواند به شیوع کرونا دامن بزند.

کد خبر 513296

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کرمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha