سه‌شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸
۰ نفر

مسئول پاسخگویی به شکایات اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه اعلام کرد: ۱۹۲ باشگاه ورزشی استان از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون به علت رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی پلمب شده است.

باشگاه ورزشی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، حمیدرضا محمدی سه‌شنبه ۳۰ اردیبهشت در کمیسیون ماده پنج اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه اظهار کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون ۴۵۷ مورد بازرسی از باشگاه‌های ورزشی بخش خصوصی استان بعمل آمده است.

وی افزود: از این میان تاکنون با همکاری نهادهای ذیربط ۱۹۲ باشگاه ورزشی به دلیل بی‌توجهی به دستورالعمل‌های صادره از سوی ستاد مبارزه با کرونا پلمب شد.

مسئول پاسخگویی به شکایات اداره کل ورزش و جوانان کرمانشاه خاطرنشان کرد: به ۱۱۴ باشگاه ورزشی نیز تذکر ابلاغ شده است که در صورت استمرار تخلفات با پلمب مواجه خواهند شد.

وی بر استمرار بازرسی‌ها تاکید کرد و گفت: با توجه به دستورالعمل‌های جدید آن دسته از رشته‌های ورزشی که مجاز به فعالیت هستند، باید برابر پروتکل‌های بهداشتی صادره عمل کنند، در غیر این صورت به منظور کاهش شیوع ویروس کرونا از فعالیت‌های آن‌ها ممانعت به‌عمل خواهد آمد.

در مجموعه‌های ورزشی استان کرمانشاه براساس دستورالعمل ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا از صبح امروز بر روی ورزشکاران بازشده است.

سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد: تا روز ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ و براساس معیارهای قطعی تشخیصی ۲ هزار و ۲۹۴ بیمار جدید مبتلابه کووید۱۹ در کشور شناسایی شد.

کیانوش جهانپور افزود: از بین مبتلایان جدید، ۵۳۴ مورد بستری و یک هزار و ۷۶۰ مورد سرپایی و از افراد در تماس با مبتلایان بودند که شناسایی شدند.

او گفت: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۱۲۲ هزار و ۴۹۲ نفر رسید و متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری به هفت هزار و ۵۷ نفر رسید.

کد خبر 513270

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha