رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران گفت: ۱۱۰ میلیارد ریال برای تکمیل پردیس فرهنگی هنری و مجتمع فرهنگی آفتابگردان این شهرستان نیاز است.

طرح‌های فرهنگی گچساران

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، امیرحسین نوروزی گفت: این طرح‌ها هم اکنون با اعتباری بیش از ۱۷۰ میلیارد ریال در دست اجراست.

وی بیان کرد: پردیس هنری شهر دوگنبدان در زمینی به مساحت ۱۱ هزار متر مربع و با زیربنای ۶ هزار و ۵۰۰ مترمربع در حال ساخت است و ۶۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

نوروزی افزود: ۱۲۰میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل طرح احداث پردیس فرهنگی هنری شهر دوگنبدان در نظر گرفته شده است.

وی گفت: اجرای فاز دوم این طرح هم اکنون در مرحله مناقصه است و با انتخاب پیمانکار و عوامل اجرایی عملیات اجرایی پردیس فرهنگی هنری این شهر تا پایان سال ۹۹ به بهره‌برداری خواهد رسید.

نوروزی  بیان کرد: برای انجام فاز نخست این طرح ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی گفت: این پردیس هنری از بخش‌های مختلفی از جمله سالن موسیقی، سالن همایش و برنامه‌های عمومی، سالن پلاتو، نگارخانه، گالری، موزه، سینما، گیم نت، کافی نت، سالن کنفرانس، کتابخانه تخصصی، مجموعه اداری و پارکینگ تشکیل شده است.

نوروزی افزود:  طرح مجتمع فرهنگی آفتابگردان این شهرستان در زمینی به مساحت ۹ هزار متر مربع و پنج هزارو ۱۰۰ متر مربع زیر بنا از سال ۸۳ آغاز شده که در این مجتمع بزرگ ۱۰ واحدی سالن آمفی تئاتر، محل استقرار انجمن‌های ادبی و کتابخانه و تالار نمایش پیش‌بینی شده بود.

وی گفت: میانگین پیشرفت فیزیکی این طرح ۷۰ درصد است و تاکنون ۵۹ میلیارد ریال برای این طرح فرهنگی هزینه شده و برای تکمیل این طرح ۶۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

دستگاه بهره‌بردار مجتمع فرهنگی آفتابگردان پارک علم و فناوری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

شهرستان ۱۲۶ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

کد خبر 513203

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha