مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵
۰ نفر

رئیس پاسگاه محیط‌بانی پارک ملی دریایی نایبند استان بوشهر گفت: آتش‌سوزی برای دومین بار در ماه جاری در این پارک رخ داد که با حضور به‌موقع نیروها مهار شد.

آتش

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، سالم احمدزاده دوشنبه ۲۹ اردیبهشت در تشریح این عملیات افزود: به‌محض رؤیت آتش‌سوزی در تماس تلفنی با آتش‌نشانی چاه مبارک و همکاری شورای اسلامی روستای صفیه و جوانان روستا و محیط‌بانان پارک ملی دریایی نایبند آتش بعد از یک ساعت مهار شد.

رئیس پاسگاه محیط‌بانی پارک ملی دریایی نایبند استان بوشهر بیان کرد: در این آتش‌سوزی که در ارتفاعات روستای صفیه از توابع بخش چاه مبارک شهرستان عسلویه اتفاق افتاد ۳۰۰ مترمربع از اراضی پارک در آتش سوخت.

احمدزاده ادامه داد: دلایل وقوع این آتش‌سوزی توسط کارشناسان در دست بررسی است و تاکنون عمدی یا سهوی بودن آن محرز نشده است.

پیش‌ازاین نیز در ۱۲ اردیبهشت جاری پارک ملی دریایی نایبند در ارتفاعات روستای هاله دچار آتش‌سوزی شد و یک هکتار از مساحت این پارک سوخت.

پارک ملی دریایی نایبند در شهرستان عسلویه در جنوب استان بوشهر یکی از مناطق مهم حفاظت‌شده کشور است که بخشی از آن خشکی و بخشی دریایی و زیستگاه انواع گونه‌های جانوری و گیاهی ارزشمند است.

کد خبر 512951

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بوشهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha